14 Aralık 2011 Çarşamba

Rimmel London Lash Accelerator Mascara

Mavi mavi masmavi bir makyaj yaptım bu kez. Sevdim mi, yok ya ne varsa koyu renklerde var ben sevmiyorum renkli şeyleri. Rimele gelince onu da çok sevmedim. Kısa kirpiklerde işe yarar, tek tek tarayıp uzunluk veriyor. Ama ben volum istediğim için bana göre değil.

Çantaya atarken atarken şaftı kaymış biraz :)

Orjinali böyle janjanlı.

Eski farlardan kullandım. Siyah beyaz Golden Rose, mavi Verita marka.

Geçen gün Flormar'ın standından aldım bu makyaj temizleme mendillerini. Çok etkili olduğunu söyleyemem, ağır makyajı temizlemez ama benim gibi bir kalem bir rimel kullanıyorsanız iş görür.


4 yorum:

  1. ben beğendim göz makyajını cnm güzel olmuş maviye haksızlık etme aslında arada kullanılmalı :)flormar makyaj temizleme mendilini bende kullanıyorum ama göz için hafif kalıyor, yüz için ideal.

    YanıtlaSil
  2. @cecilia, aslında fena olmuyor renkli makyaj ama ben koyu seviyorum :)Mendil pek hafif pek :)

    YanıtlaSil
  3. ay çok güzel olmuş yaa ben acaba yapabilecek miyim günün birinde makyaj :D

    YanıtlaSil
  4. @Hamide, tatlım ben de çok bilmiyorum zaten tüm gözüme makyaj yapmadım hiç, farları kalem gibi kirpik diplerime uyguluyorum. Bazen iki renk birden sürüyorum gölgeli oluyor. Aceleyle düşünmeden yapıyorum çoğu kez. O kadar zor değil benim gibi yaparsan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...