5 Aralık 2011 Pazartesi

Ödüllendim!

 
Çok yönlü blogger ödülümü almış bulunmaktayım. Bana bu ödülü gönderen AnındaYorum'a teşekkür ediyorum :)

Kurallarımız:
1. Bize gönderen kişiye teşekkür ediyoruz.

2. Hakkımızda 7 sey yazıyoruz.

3. 10 begendiğimiz blogger arkadaşımıza gönderiyoruz.

İlkini yerine getirdiğimize göre sıra hakkımda bilmediğiniz 7 şeyde :)

1- Solağım :)
2- Dolabımın %90 ı siyah kıyafetlerle dolu, kalanı gri ve tonları. Nadiren renkli şeyler giyerim.
3- Lahmacunla 12 yaşında tanıştım :) Bende nasıl bir iz bıraktıysa artık :P
4- 7 yaşında kaydıraktan düşmek suretiyle sağ kolumu omuzdan çatlattım. Alçıya alınmak zor da, sargıya alındın mı sen hiç ey takipçi :)
5- Lisedeyken defalarca rimel sürmekle itham edildim. Hocam benimkiler Allah vergisi desem de inandıramadım :)
6- Tartıda en son 67 kg ı gördüm. Korkmayın küçükken canım, şimdi 52'yim çok şükür :)
7- Obsesifim. Odamda bir yere koyduğum eşya yok olana dek orda durur. Yer değiştiremez, değiştirmesi teklif dahi edilemez :)

Aaa bitmiş. Oysa ki ben daha neler anlatacaktım :P

15 yorum:

  1. Teşekkür ederim canım en kısa zamanda yapacağım.Üzerine düşünmem lazım biraz:)

    YanıtlaSil
  2. benim de dolabımda genelde siyah şeyler var ve renkli giyersem de çok renkli olur. ortasını bulamadım:)

    YanıtlaSil
  3. haha güzelmis, bende siyah ve kahverengi agirlikli kiyafetlerim söyle bir dolabimin icine bakinca, yaz´lari daha renkli olabiliyor tabii ; )

    YanıtlaSil
  4. @inanırsak, benim yıllardır aklımdaydı sanki :) Rica ederim.

    @Mia Wallace, ortalamasını alırsak denge oluyor sanki :)

    @Viva, benim yaz-kış siyah, düşün artık :)

    YanıtlaSil
  5. mersi.
    :)
    yine komiksin işte.
    :)

    YanıtlaSil
  6. @deep, dilime vurdu derler ya, işte ondan :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim canım benim :) Üzerine biraz düşünüp en kısa zamanda cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil
  8. Rica ederim güle güle kullan :):)

    YanıtlaSil
  9. hera çok tsk ederim, çok mutlu oldum :) burdan yapmış sayılırmıyım acaba? :)

    YanıtlaSil
  10. tatlım benim teşekkür ediyorum cevaplıcam az sonra:)

    YanıtlaSil
  11. @Aswang, rica ederim :)

    @Lütfi, :)

    @Aslı, sen nerden istersen :)

    @Rendastyle, bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  12. heracımmmmm teşekkür ederim bebeğim yaa,çoook mutlu oldum gerçekten:)

    YanıtlaSil
  13. @gülümse, ay ne demek :)

    YanıtlaSil
  14. Canım çok teşekkürler :) Daha yazacacaktım diyorsan hala yeni bir mim başlat hakkımdaki 14568 gerçek falan gibi (Hadi 10-15 te olur) :D

    YanıtlaSil
  15. @Sevda S, yooooo olmazzz... Kitap yapıp yayınlıycam :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...