2 Aralık 2011 Cuma

Editor's Cut: Lady Gaga - Bloody Mary ♥

EDIT: Klipte oynayan Gaga değilmiş, çok fazla bir bilgiye ulaşamadım, bazı bölümlerde oynamış sadece diyorlar ama hangi kareler bilmiyorum. Bilen varsa aydınlatsın lütfen. Düzeltme için Adsız arkadaşa ve Rockunzel'e teşekkürler :)
-------------------------
Kaç ay olmuş yayınlanalı, tv de tesadüf etmesem haberim olmayacak. Bu okul beni iyice kopardı dış dünyadan. Canım GaGacım Alejandro benzeri müthiş ötesi, duygusal hareketli bir şarkı yazmış üstüne epik bir klip çekmiş. Born This Way albümü güzeldi de eski şarkıları kadar etkilememişti beni. 'Bloody Mary' tam onikiden vurdu :)

Bütün o makyaj ve kostümlerin altında gerçekten güzel bir kadın var. Amy Winehouse'a benzetiyorum aslında. Parça parça olmasa da aynı ifade var sanki simalarında. İkisi de kendine has, özgün tarza sahip. Tek fark Amy'nin aksine GaGa hayata tutunabiliyor :|

Takma kirpikleri ve koyu bordo rujunu çok sevdim. Cildinin duruluğu da ayrı güzel.


O tırnaklar içimi daralttı ama n'aparsın :)

Burda Yunan tanrıçalarına benziyor.

Efendim bu hanım kızımız da GaGacımın elinden tacını alan ve başına geleceklerden habersiz olan kaprisli çakma kraliçe :)

Siyah danteller de pek yakışmış.

Sanki biraz kilo almış gibi gördüm, çok inceydi vücudu.

Aksesuarlar, makyaj, saç çok hoş görünüyor. En estetik klibi heralde :)

Çakma kraliçenin çakma tırnakları :)

İşte buna dibim düştü! Böyle bir gelinlik yapsınlar lütfenn...


Biraz üzerinde oynanırsa süper cool bir gelinlik olur.

O çubuklar olmasa bile etekteki drapelere ba-yıl-dımmm ♥

Karışık kolyelerden kullanmış genelde, ay bana yakışmıyor :| Ama o saldırgan suratsız ifade aynı ben :)

Evet evet kilo almış. Bacaklar, bel kalınlaşmış, yüzünden belli değil neyse ki.


Aşırı doz Muhteşem Yüzyıl etkisi midir nedir, burda Castilla Prensesi Isabella'ya  benziyor bence :)

En güzel hali. Bad Romance'de de hafif fresh bir makyaj ve beyazlar içinde ilk kez gerçek yüzünü görmüştük.

Tabi fazla uzun sürmedi :) Burda oynayan Gaga olabilir ya, bakış ifade aynı o :)

Sonunda kraliçe GaGa'dan korkup kendini bıçakladı da tacına kavuştu bizimki :)

I'll dance, dance, dance
With my hands, hands, hands,
Above my head, head, head
Like Jesus, said

18 yorum:

  1. İyi de kliote oynayan gaga değil ki :))) Olayı bu videonun zaten :)

    YanıtlaSil
  2. Evet ben de klipteki o değil ki diyecektim.

    YanıtlaSil
  3. @adsız, @rockunzel, ben de diyorum bu kadında bir değişiklik var :)

    Nette araştırdım bazı bölümlerde oynamış diyorlar ama hangi kareler onu bilemedim :)

    YanıtlaSil
  4. ayyy bu burnunu ne zaman yaptırdı:))tıp çok ilerlemiş:)))bi ben düzelttiremedim koca burnumu demek ki:))

    YanıtlaSil
  5. @gülümse, hangi burun :) Klipte kim gaga kim değil anlayamadık hala :)

    YanıtlaSil
  6. aaa leydi gaga ne güzelmiiş haberimiz yok.
    :)

    YanıtlaSil
  7. @deep, hangisi gaga hangisi değil bir öğrenseydik :)

    YanıtlaSil
  8. Yüzü kapalı olanlardan biridir :D

    YanıtlaSil
  9. @Lütfi, Gaga'nın işine akıl sır ermez :)

    YanıtlaSil
  10. Gaga İlluminati`nin bir oyuncağı. Dikkatli olun :D

    YanıtlaSil
  11. @Lütfi, şarkıları güzel, kendi güzel gerisi boş benim için :)

    YanıtlaSil
  12. Neyse onlar boş işler sana ödülümüz var bak bakalım :)

    YanıtlaSil
  13. bu bir lady gaga fan videosudur lady gaga hiç oynamamıştır

    YanıtlaSil
  14. @Lütfi, :) ok o zaman.

    @Adsız, bir kaç sahnede oynadığına dair bir yazı okumuştum ama haklı olabilirsin, tam bir bilgim yok.

    YanıtlaSil
  15. ilk kez bi klibini beğendim... bu klip neden estetik çünkü gaga oynamamış :))))))))))) ya ben de bu kadın gaga olamaz demiştim çünkü onu düzeltecek estetik teknolojisi gelişmedi :)))) bu arada lady gaga'nın zaten burun estetiği var diğer klipler düzelmiş hali doğal hali daha da kötü...

    YanıtlaSil
  16. @Adsız, nesi var canım kadının, biz onu her haliyle seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  17. klibi youtube'tan izlersen ve dikkat edersen sonunda klipte oynayanların isimleri tek tek yazıyo ve bu klipte lady gaga hiç oynamamış :)))))))))) o senin gaga sanıp da resimlerini yayınladığın kadının adı da natalia victoria esquivel diye biri :)

    YanıtlaSil
  18. @Adsız, biz onu aylar önce farkettik ki :)
    Sedece bir kaç sahnede oynadığını okumuştum, belli ki onlar da yanılmışlar.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...