4 Aralık 2011 Pazar

Elle Style Awards 2011

Tuba Büyüküstün'ü oldum olası sevmem. Zaten kıyafeti de beğenmedim, hamilesin diye çarşafa dolanıp gelmek zorunda mısın? Ayrıca hamilelerde dayanamadığım birşey bu kadar dekolte olması. Göğüslerin vücutla orantısızlığı mı dersin bu kadar meydanda olması mı!


Güzidecim her zamanki gibi çok asil. Çocuk doğurdu hala taptaze maşallah. O nasıl bir elbisedir ki üzerinde doğuştan varmış gibi duruyor? Bayıldımmm ♥

Sıla'nın tarzı hep bir tuhaf oluyor. Başkası giyse felaket derim ama her ne kadar beğenmesem de taşıyor elbisesini. Ama o saç ne öyle kuş yuvası gibi?!

Selma Ergeç'i severim, sade asil bir stili vardır. Ama bu sefer fazla sade olmuş, elbise çok klasik hiçbir hareketlilik yok. Bari saç aksesuar falan canlı olsaydı. İstemeden gelmiş gibi duruyor.

Nebahat'e diyecek laf yok. Siyahın asaletini en iyi taşıyanlardan. Çantası mat gümüş olsa daha hoş olurdu sanki.

Nefise'yi ne zamandır ilk kez görüyorum. Siyah ona yakışmıyor, daha ara renkler tercih etmeli. Makyajı da fresh olmalıydı biraz ağır kaçmış. Yanındaki güleç oğlanı çıkaramadım :)

Eda stil ikonuyum diyosun bu ne halin yahu? Erkek ceketi giymiş altına da çizmeyi çekip gelmişsin. Sevgiline de ne olmuş öyle, dal gibi değil miydi o çocuk?

Deniz Berdan'ın tv de görüp beğenmiştim ama nette fotoğrafını bulamadım. Sadece bu küçük karede görmek mümkün. Kendine has güzel bir tarzı var. Eda Taşpınar'la çizme konusunda pişti oldular ama bence Deniz'in lolita bacaklarına daha çok yakışmış. Kolye kullanmasa ve saçlarını dağınık toplasa iyi olurdu ama dediğim gibi kadın özgün diyecek bişey yok :) Ayrıca kendisini ve blogunu pek severim. Ünlü ve zengin olanların içinde en mütevazı ve naif olan kişidir.
Kırmızı gecede diğerleri ellendi

Ay Keremcem içimi bayıyorsun valla. Justin Bieber 1, sen 2. Yakayı sona kadar ilikleme modasından nefret ettim ayrıca. Oğlan çocukları gibi, erkek olun azcık!

Tülin Şahin sıkça kullandığı tek omuzlu elbise tercih etmiş yine. Saçları zaten çok hoş ama makyajı elbisenin tonlarında yapmasa daha iyi olurdu.

Gülden Yılmaz artık görmekten sıkıldığımız bir Pucci tercih etmiş. Başkasının üzerinde görmeye yine doyamazdım da bu elbisenin kadını değilsin maalesef.

Burcu Esmersoy dünyanın en güzeli olduğunu sanmaya devam etsin, göğüs bölgesini yoketmiş, aşağıda kumaş fazlalığı unutulmuş gibi duran kırmızı elbisesiyle biz sonucu görebiliyoruz.

O papyon ne iş orda diyesim geliyor ama adamın tarzı düşünülürse tutarlı bir tercih aslında.

Tuba Ünsal ne zaman görsem Benjamin Button misali daha da küçülüyor sanki. Çantası ve ayakkabısıyla yaratmaya çalıştığı kontrastı sevdim ama çok belli olmamış gibi.

Ay Harun ne bu halin şekerim? Gençtin kaymak gibi çocuktun, yaşlandın Polat Alemdar'a benzedin. Üst taraf idare eder de alt taraf korkunç olmuş. O güzel sesinin hatrına pas geçiyorum.

Bu çocuk daha bir kaç ay önce Küçük Sırnaşmalar'da entrikalar çeviren gözde kaypak zenginlerdendi, Malkoçoğlu olalı Bülent Ersoy'un her konuşmasında belirttiği gibi yürek hoplatan bir yiğide dönüştü. Saç ve bıyık diziden dolayı mazur görülebilir. Kıyafeti ve duruşu benden tam not aldı. Gecenin en şık erkeği benim için. (Bülent Ersoyla aynı zevki paylaşacağım kimin aklına gelirdi :)

18 yorum:

  1. Yorumlar ne kadar içten :)
    Ama ben bütün hamilelere bir hayranlık duyduğumdan tuğbayıda çook beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Güzide ve Tülin nasıl güzel poz vermiş. Elbisenin güzel olması kadar onunla nasıl durup nasıl poz vereceğini bilmek de önemli.

    YanıtlaSil
  3. aaa sen bayağ bayağ sosyete moda eleştirmeni oldun.
    :))))

    YanıtlaSil
  4. gülden yılmazın kıyafetini 2 kişinin üzerinde görmüştüm bu 3 oldu ve kusucam artık :)

    ayrıca güzide harika olmuş gerçekten!

    ama ama ben tuba büyüküstünü de beğenmiştim halbusi :)

    YanıtlaSil
  5. hahahaha canım tespitlerine kocaman kahkahalar patlattım alemsin :))

    YanıtlaSil
  6. ay var ya ne güldüm harika tespitler bunlar yaaa :)) tuba ünsala ve harun tekine ne güldüm yaaa :)) süper...

    YanıtlaSil
  7. vay vay vay,ne renkmiş kırmızı:))herkeste bir kırmızı sevdası almış yürümüş,erkeklerde bile:)))

    YanıtlaSil
  8. ya bu arada eda taşpınarla deniz berdan yine mi pişti oldu???sanki aynı botu giymişler:))

    YanıtlaSil
  9. hahahahaha

    yorumlarina ba-yil-dim

    eline saglik vallah :D cok güldüm gece gece !!


    sevgiler
    civciv

    YanıtlaSil
  10. @Lütfi, anında yorumluyoruz :)

    @Aysun, sağol canım :)
    Hamileler bana itici geliyor ya :)

    @Betulove, manken olmanın getirdikleri. Bazıları ezik gibi çıkmış :)

    @deeptone, kendimizce yorumluyoruz işte. Modayı, defileleri pek takip etmem ama davetler ilgimi çekiyor :)

    @Mia, eski bir kıyafeti giymek koton'un sahibine yakışmadı bence de :)

    Ben sevemiyorum o kadını, takacak bişey buluyorum :)

    @tubitos, bize ne elbisenin markasından tasarımcısından. Bize eğlence gerek :)

    @Hamide, ay haksız mıyım, kendi komiklikleri :)

    @Cansu, miskin geliyor bana ya :)
    Çocuk gibi sürekli teenage takılıyor :)

    @Gülümse, evet benim de dikkatimi çekti, kış günü ne iş anlamadım :)
    Evet aynı çizmeyi giymişler, tarzları benzer zaten ama Deniz Berdan'ı tek geçerim.

    @civciv, sizleri güldürebildiysem ne mutlu :)

    YanıtlaSil
  11. güzel betimlemeler, tebrikler...

    sıla - o kadar güzelki, ne yapsamda kendimi çirkinleştirsem diye gariplikler yapıyor sanırım...

    tülin şahin - çok haklısın elbise ile aynı tonda makyaj ..ı - ıh!!!

    güzide - kuğu gibi yahu!!!

    tuba ünsal - yine güzel,farklı bi güzel...

    t.büyüküstün- güzel kız ama hemen bi babaanne moduna girmiş sanki evlenince..

    eda taşpıanrın sevgilisi- ne güzel demişsin, canını yiyim :) gencecik, dağ gibi , cool bi çocuktu!!! bu...şimdi bildiğin adam olmuş...adam -edilmiş-diyelim...edilgen yapı...

    öperim çok seni..

    YanıtlaSil
  12. @gözde'nin gözünden, teşekkür ederim :)
    Sıla'nın tarzı biraz sert biraz feminen ama çözemedim daha :)

    Tülin Şahinn in sürekli yaptığı bir hata aslında.

    Güzide... ona sadece wonderful diyorum :)

    Tuba yine lolita her zaman lolita :)

    Ay ben T. Büyüküstün'ü sevmiyorum. İçi geçmiş onun :)

    Adamın şaftı kaymış resmen :)

    Ben de öptüm çok :)

    YanıtlaSil
  13. TUBA ÜNSALA BAYILDIMMMM!!!! HER ZAMAN ÇOK ZARİF YAŞINA YAKIŞIR TERCİHLER YAPIYOR... KESİNLİKLE ÇOK BEĞENİM BURCU ESMERSOYUN ELBİSESİ GERÇEKTEN ÇOK HATALI:s..... ;) AMA BEN TUBA BÜYÜKÜSTÜNÜDE BEĞENDİM....;)

    http://editorist1783.blogspot.com/2011/12/ne-giydim.html

    YanıtlaSil
  14. @Esra, yaşı da hep küçük sanki :)
    Burcu kasılmaktan elbiseye bakamamıştır :P

    Tuba severlere bişey demiyorum :)

    YanıtlaSil
  15. nasıl yorumdur bu içimdekileri döktün ayrıca güldürdün:)

    YanıtlaSil
  16. @luzu, hislerine tercüman oldum demek, ben de güldüm sonradan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...