23 Aralık 2011 Cuma

Kolyem, Rujum, Rimelim :)

Üç ayrı günden üç ayrı look :)

Daha önce yayınlamış olduğum The Tudors kolyem :)


Bakıyorum makyaj bloglarına herkesin dudakları kocaman. Diyorum benimki ne kadar ince. Fotolarda öyle çıkıyormuş :) Bu arada ruj kırmızıya yakın bir renk pembe değil. Givenchy'nin eski renklerinden.

Altın-siyah uyumunu pek beğendim, sık sık kullanıcam. Rimel olarak Rimmel Volume Max Mascara kullandım.

En sevdiğim rimelim diyebilirim. Seyrek kirpiklerde işe yaramaz ama benim için biçilmiş kaftan :)

5 yorum:

  1. Kolye ne kadar güzel görünüyor.. çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. @Uzunincekıvırcık, takınca hürrem edalarında dolaşıyorum ortalarda :)

    @Outlet Makeup, kırmızı kırmızı :)

    YanıtlaSil
  3. dudagin cok güzel canim, kusur bulmaya hic gerek yok ; )

    Bende bugün market´de gördüm kirpiklerime uyabilecek bir rimmel mascara´si, bak simdi almadigima pismanim : D

    YanıtlaSil
  4. @viva, sağol tatlım :)

    Denemeden alma ya sonra pişman oluyorsun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...