17 Aralık 2011 Cumartesi

Oje ♥

Şşşştt bıyıklı :) Çok tatlı olmuş ya.

Bu tarz ojeler Türkiye'ye ne zaman gelecek acaba?! Şunun güzelliğe bakın.

Tam gelin ojesi :)

Tüm tırnaklara uygulamasalardı keşke. İşaret parmağı desenli diğer tırnaklar düz renk olsaydı daha şık olurdu.

Tam da aşırı uzamış tırnaklarıma göre. Çok asil olmamış mı?

Bu da pek asi. Boncukları yerleştirenin simetrisine hayran kaldım :)

Gothic ♥ Metal sevgimi depreştirdi.

Casperrrr.... Çocukken en sevdiğim çizgi filmdi, Teletubbies'den ve Pokemon'dan sonra :)

Bayram şekerini anımsattı bana.

Ay bu çok şirin :)


14 yorum:

  1. haha tirnaklar süper ya, bazileri resim gibi masallah ; )

    YanıtlaSil
  2. @Viva, yapanlara maşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Yani varyaaa şu tavuskuşu tüyü görünümlü olana bir de zımbalı gibi görünen dore boncukluya bayıldım, onlar için kafayı yiyebilirim, hani becerebilsem yapıcam ama mümkün değil ki.. :( İzninle tavuskuşu tüylüyü bende paylaşmak istiyorum twitter'da :)

    YanıtlaSil
  4. @A to Z, Valla bırak desen yapmayı dümdüz ojeyi süremeyecek kadar üşengecim :)
    Ne demek tatlım istediğin gibi paylaş :)

    YanıtlaSil
  5. biyikli ojelere tirnaklara bayildim <3

    YanıtlaSil
  6. @Çirkin Hatun, baz ojeyi ben de çok sevdim şeker gibi :)

    YanıtlaSil
  7. @Hamide, kalbin herkesten yana :)

    YanıtlaSil
  8. çoook güzeller bıyıklı çok şeker ama :)

    YanıtlaSil
  9. @tubitos, diğerlerini gölgede bıraktı, bilsem ayrı yayınlardım :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsini sevdim, nasıl güzeller :) ama o metal olan, bayıldım...

    YanıtlaSil
  11. @Aslı, bıyıklıdan daha güzelll :)

    YanıtlaSil
  12. Wow! All are so amazing! I follow you! Would you like to follow me back?
    xoxo

    YanıtlaSil
  13. @Adelina Alexander, thanks, of course i follow you back :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...