25 Aralık 2011 Pazar

Mim: New Year Wishes!


Sevgili Mell beni mimlemişti taa ne zamandı hatırlamıyorum. Yeni yıldan istediğimiz 12 dileği yazıp 12 kişiye yolluyoruz.

İlk dileğim tabiki sağlıklı olmak. Hasta insanlara hep çok üzülmüşümdür. Benim elim ayağım tutarken kaldıramadığım hayatı onlar nasıl yaşıyorlar hiç bilmiyorum. Kendim, sevdiklerim ve tüm dünya için sağlıklı bir yıl diliyorum.

Uzuunn bir zaman önce hayat renklenmişti benim için. İlk kez eskisinden heyecanlı, neşeli bir zamanı yaşıyordum. Sonrası daha büyük bir hüsran oldu ama bedeli kadar güzeldi hislerim. Yeniden aynı hisleri yaşamayı diliyorum. Bu kez daha az acıtsın daha çok mutluluk versin ama.

Okuldan mezun olmak artık gerçek anlamda bir işe yaramak istiyorum. Bunu o kadar uzun zamandır bekliyorum ki asırlar geçti sanki. Güzel bir işim, maddi bir kazancım olsun. Başarılı olmak hep önceliğimdi hayatta, belki de düşünecek başka derdim olmadığı için bilemiyorum. Bu iş o başarıyı da getirsin yanında.

En büyük üç dileğimi yazdım sanırım. Gerisi hikaye aslında ama okkalı 2 tane yazayım :)

Nikon D300

BMW M3

Bu mimi hala yapmadıysanız
mimlendiniz!

12 yorum:

  1. o okkalı 2 tanenin foto. mak kısmını ben, bmw kısmını da nişanlım istiyor :) hayal değil hiçbiri, inşallah gerçekleşir canım

    YanıtlaSil
  2. Yaaa benim son postumu okuduysan ben de canon bilin farketmez bi makinem olsun diyorum tubitos da istiyo acaba toplu alsak indirim yaparlar mi ;)

    YanıtlaSil
  3. canım benim tüm istediklerin gerçek olsun :*

    YanıtlaSil
  4. @tubitos, önce başarı istedik, onu elde edersek herşey mümkün bence de :)
    Bmw biraz uzak olsa da Nikon için savaşmaya devam :)

    @Hamide, Nikon D300 biraz pahalı ama D3100 var bu aralar fiyatı fena değil. Hem hafifmiş diğerlerine göre zaten prof kullanıcı değiliz işimizi görür kanatideyim :)

    @Mia, bu kadar içten dilediğin için sağol canım benim, seninde herşey gönlünce olsun inş :*

    YanıtlaSil
  5. tatlım tüm dileklerin gerçek olsun ve seni uçuracak aşkı bulursun inşallah bu yıl

    YanıtlaSil
  6. @gülümse, teşekkür ederim canım, senin için de aynı dileklerim.

    YanıtlaSil
  7. Canıım teşekkür ederim mim için. Daha öncede mimleyen olmuştu ama bloga yazabileceğim bir mim değil bu benim için. Yinede tekrar tekrar teşekkür ederim. Umarım yapmadığım için kızmassın bana :(

    YanıtlaSil
  8. @Aswang, olur mu hiç tatlım ne kızması, ben mimlemiş bulundum :)

    YanıtlaSil
  9. canımm teşekkür ederimmm tekrardan mim için :)

    YanıtlaSil
  10. @curcunam, rica ederim :)

    YanıtlaSil
  11. Canım ben de dileklerinin gerçek olmasını diliyorum :)
    Mim içinde teşekkürler, yapmıştım ama bir tane daha yaparım ben de senin için :) Dilekler istekler biter mi?

    YanıtlaSil
  12. @Sevda S, sağol bitanem :)
    Adamımsın tüm dilekler senin olsun :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...