8 Aralık 2011 Perşembe

Mavi-Yeşil: Flormar Great Look Mascara

Renkli makyaj pek yapmam ama içimden geldi bu kez. Üst kısma mavi, alt kısma yeşil Emily göz kalemi kullandım. Fotoğrafta çok belli olmamış renk farklılığı. Böyle Adını Feriha Koydum afişi gibi oldu ya neyse :)

Flormar Great Look rimel kullandım. Çok beğendim diyemem ama fena bir ürün değil. Gerçi benim için çok farketmiyor, kirpiklerim zaten yoğun ve uzun. Alt kirpiklerimde rimel yok, ordan kıyaslayabilirsiniz.


Böyle daha fantastik oldu :)

7 yorum:

  1. Adını Feriha koydum afişi :D:D

    kirpiklerine maşallah canım,göz makyajın da gayet güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Kuzum sen bişey sürmesen de olur.Adam da göz olacak işte:)

    http://alisverisdanismani.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. @Sevgili Blog, benzememiş mi :)
    Teşekkür ederimmm :)

    @Alışveriş Danışmanı, ay mahcup ettin beni :utangaç smile:

    YanıtlaSil
  4. @tubitos, ooo... thanks :)

    YanıtlaSil
  5. maşallah canım o nasıl kirpiktir öyle :) nazar değmesin aman..
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  6. @Merve Nas, teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...