1 Aralık 2011 Perşembe

Degaje Kazak & Kaban ♥

Tercihim daima V yakalardan yana olur, başka türlü huylanıyorum :) Bu yüzden atkı falan da pek takmam. Geçen yıl LCW den aldığım kazağımı seviyorum ama. Sanırım geniş ve dökümlü olması beni rahat ettiriyor :) 


Üzerimdeki kabanı bulmak için 1 hafta dolaştım. Nereye baktıysam hep çift sıra düğmeli modeller var. Ben önümü çok soğuk olsa bile kapatmam. Açık kullandığım için de çift düğmeliler sanki büyük beden giyiyormuşum gibi görünüyor. Tek düğmeli buluyorum bu kez de sağından solundan kemerler, düğmeler, fermuarlar sarkıyor. Memlekette sade, düz siyah kaban kalmamış! Bir de bol kesim ki sormayın. XSmall beden yazıyor içinde kayboluyorum. Sizi bilmem ama ben üzerime tam oturmayan şeyleri giyemem. Tam umudu kesmişken buldum bu kabanı. Fermuarlı ve üzerime oturuyor ve tabiki düz, dümdüzz ♥

Hepsi böyleydi yahu :|

Ben böyle birşey aradım, renk hariç tabi :)

Böyle yapsınlar kapatıyım önümü :)


11 yorum:

  1. Kaban konusunda sana tamamen katılıyorum :D Ben de aradığım kabanı çok uzuuun uğraşlar sonucu buldum :)) Resmen bakmadığım mağaza kalmadı ama hepsi de istemediğim cins şeylerdi. Ben de üstüme oturmayan bol model kabanları hiç sevmem giyemem . Neyse ki buldum istediğim birşey,siyah bulamasam da aldığımdan çok memnunum. Sen de güle güle giy ;)

    YanıtlaSil
  2. "Xs kabanların içinde kayboluyorum" havan kime arkadaşım :)bende en çok beden büyültürlerken sadece genişliğin artmasına,uzunluğun yerinde saymasına sinir oluyorum.

    Kazağın gerçekten rahat görünüyor.Aradığın kabanı da bulmuşsun,artık diyebileceğim tek şey güzel günlerde kullan olur ;)

    YanıtlaSil
  3. Kalıba göre değişiyor beden mesela geçen batikte 34 beden paltonun içinde kayboldum Zara'da large elbise olmadı başka bi elbisede medium büyük geldi small giydim falan filan böyle saçma sapan kalıplar giy çıkar küfürü basıorum artık sizin kalıbınızadaaaa .... :)) kazaklarda yakada olan hareketleri seviyorum bende zaten kazak giyemiyorum kaşndırıyor batıyor bilmem ne ama böyle detaylı oluncada kaşıntıya rağmen alıp giyiyorum. Lisede senin gibi dolanırdım annemde " artist gibi dolaşma kapa önünü " derdi sonradan çektiğim ağrılardan dolayı artık kapıyorum düğmeli fermuarlı neyse işte çok konuştum zaten :))

    CURCUNAM

    YanıtlaSil
  4. @Junkhead, uzun zaman aradığın zaman bulamazsın zaten, denk gelmesi lazım :) Kış bastırmadan istediğimizi bulduk Allah'tan :)

    @Sevigili Blog, :) bizim memlekette tekstil çok yetersiz. Kaliteli, tasarım kıyafet bulmak çok zor gerçekten.
    Kazak çook rahat, teşekkür ederim :)

    @Curcunam, markalar hitap ettikleri kitlelere göre kalıp belirliyor. Büyük beden satan markalar medium dan başalayıp xsmall etiketi vuruyor. Kadınlara sempatik görünme çabası :) Lcw nin 34 beden pantolonlarına girebiliyorum oysa ki alt bedenim asla 34 değil :)
    Bana da 'efe gibi geziyorsun' derler ama ben takmıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. kazağını çizgili ve rahat olduğu için çok beğendim; ikinci monta benzer bir montu da geçen hafta ben aldım :))

    YanıtlaSil
  6. son zamanlarda sana iyice bi zerafet geldi. hep ölesin ama öle işte, bu kadar ders arasında bişiler oldu.
    :)

    YanıtlaSil
  7. @Hamide, sağol tatlım, güle güle kullan darısı başıma :)

    @deep, ay mon cher beni onure ettiniz, ne iyi ettiniz, merci :)

    YanıtlaSil
  8. Aynen dediğin gibi bişey arıyordum ben de, stradivariusta buldum, oldukça düz sade bişey ama çok rahat :)

    YanıtlaSil
  9. @Mila, burda stradivarius yok maalesef, keşke olsaydı :( Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. Son karede soldakini andıran (çift düğmeli military tarzı) bir model koton'da vardı , arkadaşım aldı görünce aklıma geldi söyleyim dedim:)

    YanıtlaSil
  11. @inanırsak, bu ara kotonda indirim varmış zaten acilen gitmeliyim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...