10 Aralık 2011 Cumartesi

Ankara Ben Geliyorum :)

Teknik gezilerimiz devam ediyor. Kentsel Koruma ve Yenileme dersi kapsamında Ankara Kalesi çalışma alanını analiz için pazartesi sabah gidip, salı akşam döneceğiz.

Benim dahil olduğum analiz grubunun konusu Tarihi Çevrede Aydınlatma, Çöp Toplama Ve Kent Mobilyalarına Dair Tasarımın Analizi. Hocamız hayvanat bahçesinin yanında yer ayırttığını söyledi ama ciddi miydi bilmiyorum :) Ama sanırım yakınlarda bir otelde kalacağız. Ankaralı bloggerlardan bilgi istiyorum. Ne yiyelim, ne içelim, nereyi gezelim söyleyin bakalım. Özellikle yakınlarda alışveriş yapabileceğim bir yer var mı :)

6 yorum:

  1. ankara çok çok büyük bir yer olmadığı için özellikle en merkezi ve en büyük alışveriş merkezi olan ankamall'e gidebilirsin alışveriş için =)
    ankara kalesinin çevresinde küçük sevimli cafeler, fasıl dinlemek için güzel mekanlar var ankara manzarası eşliğinde bir gece güzel olabilir =)
    hayvanat bahçesi de atatürk orman çiftliğinde, oraya kadar gitmişken bir kokoreç de yenir bence ! =)

    YanıtlaSil
  2. @alice, bir kaçamak yapabilirsem giderim mutlaka :)
    Cafelerin olmasına sevimdim, güzel bir yerde kalırız umarım.
    Ama ben kokoreç sevmem ki :) Döner yerim ben de :)
    Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Yiyecek-içecek-gezilecek yer konusunda bişey söylemesem de Ankara'nın her yeri avm dolu, mutlaka bi yer bulursun :D

    YanıtlaSil
  4. @Rockunzel, umarım bulurum :)

    YanıtlaSil
  5. aliceime katılıyorum ankamall çok iyi bir seçenek,hem merkezi bi yerde metroyla ulaşım çok kolay hem de inanılmaz büyük bi yer,gez gez bitmiyor:)bi de mutlaka bahçelievler 7. caddeye gitmelisin.çok hoş dükkanlar var orda ve tabiki mangonun outleti:)kızılayda dükkanlar erken kapanıyor ayrıca,8 gibi filan kapatmaya başlıyorlar gezi programınızı ona göre yapın:P tunalı hilmiyi de gezebilirsiniz orası da güzel.orda ve bahçelievlerde şubesi olan oz ayakkabı var,çok ünlü modellerin benzer tasarımlarını yapıyolar çok seviyorum orayı da:)

    YanıtlaSil
  6. @gülümse, söylediğiniz yerler çok güzel de gidebilir miyim hiç bilmiyorum :) Hem zaman az hem de Ankara'yı hiç bilmiyorum kaybolmayayım sonra :P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...