31 Aralık 2011 Cumartesi

New Year Manicure: Happy New Year Babies!

Yeni yılı oldukça coşkun, canlı ve heyecanlı karşılıyoruz. Tüm yıl öyle geçeceğinden değil, anı yaşa felsefesi :)

Yeni yıl manikürü yaptım. Ben öyle desen falan çizemiyorum, bununla idare edin artık :)

Siyah oje Alix Avien. Numarası hatrımda değil şimdi, bildiğiniz siyah işte ama Alix Avien kalitesinde :) Kırmızı olan eskilerden markasız bir kırmızı. O kadar kalitesiz ki sürene kadar canım çıktı. Kırmızı oje almanın vakti gelmiş.

 


Yeni yıla bu şarkıyla giriyorum. Çok romantik oldu ama belki ilk cümleyle çürüttüğüm tez doğru çıkar kim bilir :)

Yeni yıl hepinize güzellikler getirsin ♥

4 yorum:

  1. yılbaşı ağacı köşeniz çok güzelmiş canım bayıldım. ojelerinde sanki yeşil kırmızı gibi duruyor daha bir yılbaşına uygun :) çok çok mutlu olacağın bir yıl dilerim

    YanıtlaSil
  2. @tubitos, ah keşke bizim de böyle bir köşemiz olsaydı ama maalesef netten buldum.
    Manikürü düşünerek yapmadım, yaptıktan sonra yılbaşı konsepti oldu dedim :)
    Sana da mutlu yıllar dilerim tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. @Sevda S, hepimize canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...