16 Aralık 2011 Cuma

Mim: Çantanın İçindekileri Göster!

Gülümsecim beni uzuunn zaman önce mimlemişti. Sonunda fırsat bulabildim.

1. Geçen gün yayınlamış olduğum cüzdanım. Kendisine bayılıyorum ♥
2. Emily göz kalemi, Givenchy Lip Gloss, Maybelline Rimel. Evden aceleyle çıkarsam makyajı okulda yapmam gerekebiliyor.
3. Aynam tabisi de.
4. Bozuk para cüzdanım.
5. Canımdan çok sevdiğim arkadaşım, dert ortağım Mp3 Çalarımı çizilmesin diye özenle içinde sakladığım mini cüzdan.
6. Sonradan okumadığım notları almak için defter.
7. Sürekli birşeyler kesip biçtiğimiz için mini maket bıçağı, çok sevdiğim iğne uçlu pilot kalemim, kopya yazmak için 0.3 rapido, sınavlarda kullanmak üzere uçlu kalem. (Son ikisi vize döneminde olduğum için yanımda :)
8. Markası ve türü devamlı değişen şekerli gıdalarımdan biri.
9. Biber spreyi. Maşallah badem şekeri gibi kız diye kaçırmaya teşebbüs ederlerse gözlerine gözlerine sıkmak için :)
10. Flash Belleklerim. Her zaman kullandığım ve kalitesine güvendiğim Kingston 2 gb ve kitapyurdundan yeni aldığım kitap şeklindeki bellek. Paftaları dijital olarak aldığımız için ayrılmaz bir parçam.
11. Daha önce yayınladığım ayakkabılı anahtarlığım.
12. Watsons'dan aldığım turuncu kağıt mendilim.

Eski bir mim olduğu için kimseye göndermiyorum. Hala yapmayanınız varsa hera yolladı diyip başlayın hemen :)

8 yorum:

  1. @Hamide, assolist hesabı :)

    YanıtlaSil
  2. şu biber gazı çok iyi ya bir tane edinmek lazım:)bu arada bendede bir mimin var Hera ;)

    YanıtlaSil
  3. @Mell'in Çöplüğü, for your safety :)
    Teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  4. cikolatanin tadini merak ettim :D

    YanıtlaSil
  5. @Çirkin Hatun, şşşşştttt....
    diyeti bozmak yok :)

    YanıtlaSil
  6. Biber gazına bayıldım, benim de var, ama evde çekmecemde niyeyse :)

    YanıtlaSil
  7. @Sevda S, çantada taşımak lazım şekerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...