22 Aralık 2011 Perşembe

Jüri Özel Kombini :)

Ara jürimiz başarıyla tamamlandı. Gruplar 2 kişilikti, proje arkadaşımla sınıf ortalamasının üstünde bir başarı gösterdiğimizi de söylemeden geçemiycem.

Jüri kombinini klasik bir çizgide yaptım. Saçlar her zamanki gibi dalga-bukle karışımı :)


Lcw elbise ve çizmelerle katalog çekimi gibi oldu biraz :)

Aynı renkte küpeler seçtim.

Projeyi anca yetiştirdiğimizden oje sürmeye vaktim olmadı.

Daha önce de yayınlamış olduğum topuğu kemerlerle gizlenmiş çizmelerimi giydim.

Asılı olanların hepsi bize ait. Sağdan sola 1/100 000 ölçekli sentez-senaryo-plan, son ikisi 1/25 000 planlar, onlar bireyseldi aşağıdaki benim. Tabiki hepsi yenilenecek finale  kadar :|

Bu aralar vizeler bir bir açıklanıyor. Allah nazardan saklasın pek iyi geldi sonuçlar :)
Ben genelde 1. seçeneği uygularım, bu dönem nedense 3. daha çok oluyor sanki, 2. yle hiç işim olmaz :P

5 yorum:

  1. hımmm jüri sana da yüksek bi not vermeliydi. kombine ve sana yani.
    :)

    YanıtlaSil
  2. kizzzz süpeeeer görünüyorsun, tü tü tü masallah sana, sirf bu saclar ve bu outfit icin bile ful puan sana, cok güzel olmussun! : )

    YanıtlaSil
  3. elbise çok şık omuzlarına bayıldım! ojeyi de yetiştirseydin 10 üzerinden 10 puan :)

    YanıtlaSil
  4. Elbise olan kısmını okudum ama es geçiyorum ;
    - Mimar Sinan Üni Şehir Bölge'ye girmek için sınavlar haricinde, mülakat veya yetenek sınavı var mı acep? Hiçbir yerde yazmıyor, hocalara mail attım ama henüz cevap yok.

    YanıtlaSil
  5. @deep, hoca laf arasında iltifat etti notlara yansımıştır bence :)

    @viva, teşekkür ederim tatlım beğenmene sevindim :)

    @Mia Wallace, elbiseyi herkes çok sevdi, sen de barbaros şansal gibisin valla not kıracak yer arıyorsun :)

    @At yarışındaki eşek, bildiğim kadarıyla öss puanıyla alıyorlar. Bizim sınıftan 2 arkadaş yatay geçiş yaptı, onlar da not ortalamasıyla geçtiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...