26 Aralık 2011 Pazartesi

O Ses Türkiye: Hadise

Hadise'yi çok beğendiğim söylenemez ama son zamanlarda hoş görünüyor gözüme. Yarışmada giydiği siyah dantelli elbiseyi çok beğendim. Saç rengi de çok açık olmasına rağmen ona yakışıyor.



Özellikle makyajı on numara olmuş. Kalın eyeliner ve takma kirpikler en güzel ve iddialı makyaj şekli heralde. Nude tondaki ruju da mükemmel bir seçim olmuş.

Kıyafet, makyaj süper de küpe pek olmamış, göz yoruyor. Bordo ojeleri de uyumlu buldum.

Saçlarının şekline de bayıldım. O kıyafete yakışacak en güzel modeli seçmiş. Kısaca bizimlesin Hadise :)

17 yorum:

  1. bayılmıştım bu elbiseye ben de. söz gecesi için aynısından diktiricem anneme inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. ben de makyaja bayılmıştım
    hala alamadım bir takma kirpik :)

    YanıtlaSil
  3. Eteği de çekseydin keşke, kabarık ve kısa etek benim favorimdi. Ben de bu yarışmadan sonra Hadise sever oldum. Sanki göründüğü gibiymiş gibi (gibigibiyimgibigibiyim gibi oldu ama) geliyor bana.

    YanıtlaSil
  4. Hello my dear friend Hera! Nice post… Glad to be here … Thanks for sharing! I wish you a lovely new week full of joy and happiness. Hugs!

    YanıtlaSil
  5. Hadiseyi bende pek sevmem ama bu programda nedense gözüme pek bi sempatik geliyor :)
    Bu makyajına ve üzerindeki kıyafete bende bayılmıştım. fotoğraflarını koyduğun çok iyi olmuş. Makyajı ilk fırsatta deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. elbisenin geri kaaln kısmı da sahne idi
    kabarık ama balerin gib değilcok yakısmıstı.
    retro makyaj ve sac cok guzel olmus bende gördüğümde kalıp sadece hatunu ıncelemiştim
    sacımı uzatmaya karar verdım bi gun bden de boyle yapıcam :)

    YanıtlaSil
  7. ben de elbiseyi çok beğenmiştim ya.anneme göstermiştim onun da hoşuna gitnişti:)

    YanıtlaSil
  8. @Çilekli Fondü, maharetli anne başka bişey ya :)

    @Joveland, ben aldım ama takmaya korkuyorum, sanki tüm kirpiklerimi yerinden sökecekmiş gibi geliyor :)

    @Alışveriş danışmanı, eteğini göremedim valla yoksa ne yapar eder çekerdim :) Yarışmada daha iyi oldu sanki eski abartıları kalmadı.

    @Nelson, thank you so much Nelson, you're full of joy and i m sure your life would be like that too :) See you.

    @Aswang, o kareleri yakalamak için tv nin önünde nöbet tuttum kıymetimi bilin :) Benim de enn sevdiğim makyaj şekli ama çok yakışmıyor bana :|

    @Kova kadını, ben de merak ettim şimdi netten bir bakayım. Saçları uzatmak gerek ben kısa saç hiç sevmem :)

    @Volante, diksin o da sana bi tane :)

    YanıtlaSil
  9. bu yarışmada ben de çok beğeniyorum hadiseyi :D

    YanıtlaSil
  10. @Hamide, iyiki katılmış diyelim :)

    YanıtlaSil
  11. çok yakından dinledim gördüm.
    :)
    yani bi iki metre filan.
    :)
    hoş enerjik sempatik kız.
    :)

    YanıtlaSil
  12. aslında pek sevmezdim, ne hadise yi nede murat boz u ilk kez bu yarışma sayesinde gerçekten sevdim ikisinide :) hadise çok güzel çok..

    YanıtlaSil
  13. @deeptone,i sahne hakimiyeti var, kendi çapında dans da ediyor e daha ne olsun :)

    @Aslı, Hadise için aynı duygularım ama Murat Boz'u hep severdim, tatlı çocuktur :)

    YanıtlaSil
  14. acaba elbise nerden?

    YanıtlaSil
  15. @Adsız, araştırdım ama özel tasarım olabilir diyorlar.

    YanıtlaSil
  16. çok teşekkür ederim, ben baya bi bulmaya çalışmıştım, iyi seneler :)

    YanıtlaSil
  17. @Adsız, rica ederim iyi seneler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...