7 Aralık 2011 Çarşamba

First Birthday!


Geçen yıl bugün açmışım blogumu. Hayatımın dönüm noktalarından biriydi o aralık ayı. Sağ çıkmayı başarsam da yara bere içinde kalmıştım. 2011 yılına girdiğimizde daha yorgun ama daha güçlüydüm.
Gözyaşlarınıza hakim olun, burdan sonrası istatistik. İşgücü projeksiyonu, sektörel dağılım derken hesaplı kitaplı yaşar oldum :)

1 yıl içinde 324 yazı yayınlamış, 1653 yorum almışım, 338 takipçim olmuş.

Top 10 yayınlara bakınca Edward ve Twilight sevgisini sizler de görmektesiniz :)

En çok gucci aramalarına takılmışım. Bi tanecik yazım var oysaki.

71000 kez tıklanmışım.

Beni bu mevkilere getiren sevgili bloggerlara, aileme, arkadaşlarıma, sözlüme (!) ..... errorrrrrr!!!!!
Tom, Kate, Angelina sizleri de çok seviyorum, daha fazla konuşamayacağım.

28 yorum:

  1. hey, blogunun ilk yaş günü kutlu olsun! daha nice senelere, yazılara, yorumlara, tıklanmalara :D ne diyeyim, tekrar tebrikler :)

    YanıtlaSil
  2. @What's Next, ay çok teşekkür ederim, çok incesin :)

    YanıtlaSil
  3. 1 senede 338 takipci super. :) nice yaslara...

    YanıtlaSil
  4. blogunla nice nice uzun yıllaraa =)

    YanıtlaSil
  5. @Maceraperest, teşekkürler :)

    @alice, hepberaber :)

    YanıtlaSil
  6. benimkine de az kaldı yaa:)) tebrik ediyorum seninkini canım...

    YanıtlaSil
  7. darısı başıma tebrik ederim :)
    izleyiciniz oldum
    http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/ yeni benimki de göz atarsanız sevirim :)

    YanıtlaSil
  8. kutluyorum canım nıce nıce senelere bende 10 gun sonra kutlayacagım :)

    YanıtlaSil
  9. canım tebrik ederim nice nice yıllara

    YanıtlaSil
  10. Kutluyorum :) ne güzel, nice senelere diyorumm :)

    YanıtlaSil
  11. Benim blogun doğumgününü kutlamadım, darısı 2. yaşlara çifter çifter giderim sanırım.
    Tebrikler!

    YanıtlaSil
  12. @rendastyle, @hamide, @kozmetik deneyimleri, @grace, @tubitos, @aslı, @at yarışındaki eşek
    İçten dilekleriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar, beni siz varettiniz :)

    YanıtlaSil
  13. pudrali edward her yer karsima cikmak zorunda mi?

    YanıtlaSil
  14. @Mia Wallace, sağol tatlım :)

    @Barney, ne alıp veremediğin var zavallı vampirle :)

    YanıtlaSil
  15. son donemdeki otun bokun icinde aslinda vampir olmayan ama vampirmis gibi gosterilen furyayi bu edward ve meyer baslatti. vampir dedigin adam strahd gibi olur.

    YanıtlaSil
  16. @Barney, twilight'ı vampir filmi olarak görenlerin hatası o. Romantik bir filmde olayları cezbedici kılmak için yapılmış bir atraksiyon işte :)

    Strahd okumadım hiç, asil bir karaktermiş okusam severdim heralde :)

    YanıtlaSil
  17. İstatistikler gerçekten harika, tebrikler, daha nice yaşlara :) Darısı başımıza :)

    YanıtlaSil
  18. @Mila, öyle mi dersin :)
    Teşekkürler, hep birlikte umarım :)

    YanıtlaSil
  19. seni barovia'nin efendisiyle tanistirayim. seni ravenloft'a beklerim.

    YanıtlaSil
  20. @Barney, karanlık güçler tam benlik, uğrarım :)

    YanıtlaSil
  21. Tebrikler canım, nice güzel yaşlara :)

    YanıtlaSil
  22. @Sevda S, inşallah tatlım sağol :)

    YanıtlaSil
  23. Bende tebrik ederim bu güzel blogunu.
    Nice yillara..

    Sayfani begendigim icin sana sayfamda mim ve ödül biraktim. Yeniyim bu konularda...

    YanıtlaSil
  24. @MagiccCat, :)

    Ödül için teşekkür ederim daha önce yapmıştım :)

    YanıtlaSil
  25. happy birthday to you,happy birthday to you,happy birthday,happy birthday,happy birthday to youuuu:))nice yıllara kzuum benim

    YanıtlaSil
  26. @gülümse, şarkıyı duyar gibi oldum, sağol tatlım benim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...