15 Kasım 2011 Salı

Zümrüt Yeşili Küpeler

Muhteşem Yüzyıl seyrede seyrede iyice kafayı yedim. Nerde saray işi aksesuar var gözüm ona takılıyor. Taşıyacak bir endamım olsa bari :)

İlk olarak tabiki Uma Thurman'ın Cannes'da giydiği unutulmaz beyaz elbisesine eşlik eden zümrüt küpeleri

Hanım kızımızı tanımıyorum ama renk yakışmış.


Bir çok ünlünün kullandığı bir aksesuar zümrüt küpeler.

Öncüsü Angelina olmuştu.

Gözleri yeşil olanlara daha çok yakışıyor sanki.

Bak bunu taşırım işte :)


Bunu da :)

Hiç haz etmediğim Rihanna'ya bile yakışmış :)

11 yorum:

  1. zümrüt yesil küpelei ben de cok begeniyorum :))

    bu modeller cok güzelmis <3


    sevgiler
    civciv

    YanıtlaSil
  2. zümrüt en en çok sevdiğim taşlardan ve benim için zümrüt küpe dendiği zaman akla ilk gelen isim de en güzel taşıyan isim de angelina jolie..

    YanıtlaSil
  3. Siyah sade bir elbise ile yakıştırıyorum özellikle muhteşem duruyorlar !

    CURCUNAM

    YanıtlaSil
  4. senin postunla farkındalık oluştu, evet ya gerçekten bazıları çok hoşmuş:)

    YanıtlaSil
  5. @civciv, asil bir renk gerçekten.

    @What's Next, Angelina herşeyi zarif taşıyor zaten :)

    @Curcunam, düz siyah ya da düz beyaz elbiselerle mükemmel kesinlikle :)

    @Hamide, gözden kaçırmamak lazım :)

    YanıtlaSil
  6. ben bayılıyorum bu renk damla küpelere.inşallah bi gün gerçeğini de alırım:))

    YanıtlaSil
  7. @gülümse, ah ah nerde... :)

    YanıtlaSil
  8. brangelina'nın ki ve bunu taşırım dediğin ne güzel şeyler öle.
    :)

    YanıtlaSil
  9. @deep, boşuna demiyorum zerafetten anlıyorsun mon cher :)

    YanıtlaSil
  10. bende bayılıyorum zümrüt yeşili küpelere.Hepsi birbirnden zarif:))

    YanıtlaSil
  11. @butik merve, zerafet dedin mi ilk akla gelenlerden :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...