12 Kasım 2011 Cumartesi

Ruj Dosyası: Fire!

Klasik makyajın vazgeçilmezi kırmızı rujlar, yakışmasa bile benim için de bir tutku. Herkese yakışan bir kırmızı tonu muhakkak vardır ama mühim olan ateş kırmızısını taşımak bence. Kahveye ve turuncuya kayan kırmızılar benim tarzım değil. Ama ateş kırmızısı da en çok beyaz tenlilere yakışıyor. Benim tenim tanımlaması zor bir renk. Koyu değil ama açık da değil. Bej diye tanımlıyorum ben :) Dudaklarım da ince yapılı.

Gözüme çarpan kırmızılara gelirsek;


Glosslar kalıcı olmuyor ama çok fresh görünüyor :)

Burda açık çıkmış ama daha koyu bir renk diye biliyorum.

Dudak şeklim hemen hemen buna benziyor. Ama bu kadar dolgun değil.

Klasik kırmızıya en iyi örneklerden.


Mac Red le hemen hemen aynı gibi ama daha fresh sanki.



Bunu da beğendim. Beyaz tenlilere çok yakışır.
 




Benim tenime gitmez heralde. Biraz 'janjanlı' bir renk :)

En çok bunu beğendim ama fotolar yanıltıcı olabiliyor.



Bu da çok hoş görünüyor.


Bunda biraz ışıltı var sanki, parlaklık tamam ama rujda ışıltı, sim sevmem.


Bayrak rengi gibi  ama bu da yakışmaz bana :|


Nerde bende böyle dudak :)

Sizin bana önerebileceğiniz klasik, net bir kırmızı ruj var mı?

Şarkımız konsepte uygun olsun, ahh ah Christina'nın gençliği...


-Kullandığım görseller alıntıdır-

14 yorum:

  1. bende nars heat wave ve mac heartless var. çok açık tenliyim, alt tonum sarı. heat wave'de azıcık minnacık turunculuk var ve şahane duruyor! mac heartless da şöyle böyle, bana o kadar yakışmadı ve görseldekinden daha koyu durdu..

    YanıtlaSil
  2. @What's Next, senin tenin kırmızı için daha uygun. Tatlı kırmızılar yakışıyor demek ki. Bana bordoya bakan renkler gidiyor daha çok.

    YanıtlaSil
  3. bol dudaklı kırmızılı süpper bir post olmuş canımm...

    YanıtlaSil
  4. Beyaz tenli de olsan ateş kırmızısı taşıyabilmek marifet.En çok kırmızı ruj kullanırken fırçaya ihtiyaç duyuyorum.Ufak bir hata annesinin rujunu sürmüş kız çocuğu görüntüsü yaratıyor:D Son olarak ince dudakta hoş durmadığını düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  5. @Hamide, teşekkürler :)

    @inanırsakolurbence, haklısın kırmızı ruj hata kaldırmıyor. Kalem kullanarak da sürenler var ama benim dudaklarımın çizgileri belli olduğundan ihtiyaç duymuyorum. Evet ince dudaklara yakışmıyor ama çok seviyorum ne yapayım :)

    YanıtlaSil
  6. Bu ton bana ciğer yemiş gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
  7. Daha yeni kırmızı ruj almıştım bendeee :) kırmızı ruju gerçekten çok seviyorum özellikle fransız kadını makyajı bitiriyor beni :)) Bu arada bende mimin var cnm :)

    YanıtlaSil
  8. @Anindayorum.com (LtfMtlr), ah bu erkekler :)

    @Curcunam, klasik olan herşey gibi bu da mükemmel bişey :)
    Hemen bakıyorumm..

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir çalışma olmuş;eline sağlık. Beyaz tenlilere soğuk mavi tonlu kırmızıları yakıştırıyorum bende.

    YanıtlaSil
  10. bence MAC'inkiler daha hoş görünüyor.bende senin gibi hoş bir kırmızı ruj arıyorum:))tavsiyelerden ben de otlanayım:)))

    YanıtlaSil
  11. bende çok beğeniyorum kırmızı rujları ama kendime uygun bir tonunu bulamıyorum, hatta geçen yıl post yapmıştım herkese yakışan bir kırmızı var olduğundan bahsetmiştim de benim ki hangisi hala bulamadım :)

    YanıtlaSil
  12. @Makyaj Cadısı, soğuk mavi tonunu ilk defa duydum. Tecrübe böyle birşey olsa gerek :)

    @gülümse, tavsiye veren olursa otlanırız şekerim :)

    @rebeltakipte, valla ben de arıyorum o tonu, kısmet artık :)

    YanıtlaSil
  13. Senin için demedim zaten Heracıım:) Ona bakarsan bana da pek yakıştığını söyleyemeyiz amaa insan sürmek istiyor:D

    YanıtlaSil
  14. @ inanirsakolurbence, ah bu kadınlar :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...