29 Kasım 2011 Salı

Son 14 Yıldır Ben :)



19 yorum:

  1. aynen 11 yıllık öğrenci ve geleceğin -nerden baksan bir 6- senelik öğrencisi olarak çook doğru!!

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili Blog, hem de nasıl :)

    @What's Next, bizde bu kafa oldukça dah çoooook dövünürüz :)

    YanıtlaSil
  3. aynı ben kendımı gordum resmen

    YanıtlaSil
  4. bunun iş versiyonu da benim hayatım maalesef :(

    YanıtlaSil
  5. @Kova Kadınıyım Ben, ortak dertler :)

    @Hamide, biz de bir kurtulsaydık şu öğrencilikten. Sorunlar bitmez ama en azından şekil değiştirsin be artık :)

    YanıtlaSil
  6. Galiba hepimiz aynı durumdayız :D

    YanıtlaSil
  7. @gülümse, sana güzel tabi :)

    YanıtlaSil
  8. ha ha ha ne renkli hayat.
    anladım evet işte ileriye yatırım yapıyon. şimdi çok çalıştın ilerde az çalışıp gezcen.
    :)

    YanıtlaSil
  9. @deep, kulağa hiç gerçekçi gelmiyor :)

    YanıtlaSil
  10. Niye offluyorsun yalnız olmadığını hissettirdik sana :))

    YanıtlaSil
  11. @Lütfi, haklısın galiba :)

    YanıtlaSil
  12. hahah çok güzelmiş ! son iki yılım için okulu çıkarıp hatta internet zamanını indirip işte işte işte diyelim :)

    CURCUNAM

    YanıtlaSil
  13. @Curcunam, sadece şekil değiştiriyor işte, rutin hep aynı :)

    YanıtlaSil
  14. huhaha aynı ben =) çk güldüm çk güelmiş ya=)

    YanıtlaSil
  15. @coco-jelly, ah bu öğrencilik :) Herkes dertliymiş ya :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...