25 Kasım 2011 Cuma

Petrol Mavisi Oje: Pastel 68

Ojenin kıvamı mükemmel. Tek katta inanılmaz opak bir görüntü verdi. Benim gibi 2 kat sürmeyi sevmeyenlere birebir.
Mavi-yeşil arası çok güzel bir renk. Ama fotolarda bu rengi yakalamak mümkün değil. Flaşlı, flaşsız, gün ışığında, karanlıkta her yerde denedim yine de mavi gibi çıkıyor. Yeşile daha yakın bir renk aslında. Photoshopta efekt bile yaptım rengi tutturmak için olmadı.


Görsellerde de arattım. Herkesinki de mavi çıkmış. Bir tek Makyaj Çantam çok yaklaşmış diyebilirim. Fotoda görünenden bir ton daha koyu ama renk budur.
pastel_68

Aynı renk yüzüğüm de varmış. O da mavi görünüyor iyi mi! :)

7 yorum:

  1. çok beğendimm,yüzükle pek uyumlu olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. tırnakların çok güzel,her oje yakışıyor

    YanıtlaSil
  3. @cingifilli, takım gibi oldular :)

    @gülümse, sağol tatlım benim :)

    YanıtlaSil
  4. küpeyle birlikte sen de beğendin ama di mi hadi itiraf et.
    :))

    bi saniye şimdi bu ne taşıydı. bi de ne mavisi.

    YanıtlaSil
  5. @deep, fena durmadı :)

    Renk için petrol mavisi ya da yeşili diyorlar. Taşın rengi de safir rengi :)

    YanıtlaSil
  6. ojeler, yüzük, resim rengi hepsi ahenk içinde süper olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  7. @edugumoglu, pek egzotik oldu :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...