16 Kasım 2011 Çarşamba

Tüm Blog Yazarları

Yağmurun Modası güzel bir paylaşım yaptı. Aynen aktarıyorum.

Facebook kullanan kaç kişiyiz bilmiyorum ama bildiğim tek şey şu ki çoğumuz günümüzün bir bölümünü orada geçiriyoruz.
Birkaç girişimci blogcu arkadaşımız Facebook'ta Tüm Blog Yazarları başlığı altında bir grup kurmuşlar ve her gün yeni bloglar paylaşıyorlar.
Yeni bloglar tanımak isteyenler için güzel bir grup.
Hem de blogcular arasında iletişim belki de bu sayede bir nebze daha artmış olur ne dersiniz?
Katılmak İçin; Tüm Blog Yazarları


13 yorum:

  1. Bak bunu sevdim işte bir çok bloggerı takip etmeyi seviyorum hemde yeni bloggerlar tanıma fırsatım olur ;)


    CURCUNAM

    YanıtlaSil
  2. :) evet gördüm, blogları gezip davet ediyorlar. bence de güzel bişi. blog açınca feysi kapadım. başa çıkamadım. twit'i de kapadım. blog en iyisi. feyste yığılma oldu.:) çok zaman kaybettiriyor.

    YanıtlaSil
  3. @Curcunam, evet çok iyi oluyor böyle şeyler :)

    @deep, ben de pek uğramıyorum sayfalarıma. Blogla senkronize ettim burda yayınlanan orda da yayınlanıyor. Ama kullanan çok kişi var.

    YanıtlaSil
  4. burdan ekmek çıkar bize sanırım.

    YanıtlaSil
  5. @Cemre, paylaştıkça çoğalır umarım.

    YanıtlaSil
  6. Umarım bloglar çoğalır çoğalır ve büyük bir aile oluruz.
    Her zaman iletişim içinde olan bir aile :)

    YanıtlaSil
  7. @Aysun, yasaklara rağmen ayaktayız, iletişimi kuvvetlendirmek şart. Blogger family :)

    @Hamide, hemmen :)

    YanıtlaSil
  8. bir blogger olarak bende sevdim bu işi yenı blog arkları tanımak hoş oluyor..takibindeyim tatlım..;)
    hayırlı cumalarımız olsun..

    YanıtlaSil
  9. @cicibicişeyler, böyle platformlara ihtiyacımız var. Sağl canım :)

    YanıtlaSil
  10. @Tüm Blog Yazarları, çabalarınız için teşekkürler, desteklemeye devam edeceğiz :)

    YanıtlaSil
  11. Very useful reading. Very helpful, I look forward to reading more of your posts.

    YanıtlaSil
  12. @Adsız, thanks for following :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...