5 Kasım 2011 Cumartesi

Franken: Night Blue

Pastel in 72 numaralı ojesini almış ama rengini çok açık bulduğumdan kullanmıyordum. İçine biraz siyah karıştırarak bu gece mavisini elde ettim.


Orjinali

Çok sevdiğim bu rengi tam tarzımı yansıtan yüzüklerle kombinlemeyi de ihmal etmedim :)

Fotolarda efekt olduğu için olduğundan canlı çıkmış renk. Işığın az olduğu yerlerde siyah gibi duruyor.


Britney'nin son klibi. Gayet iyi gördüm eski haline nazaran. Zayıflamış, canlı bakıyor gözleri. Şarkı da hoş, klip de.

16 yorum:

  1. yeni hali daha iyi olmuş ojenin, güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. @Nerwen, ben de çok beğendim, sağol :)

    YanıtlaSil
  3. eskisi rengi de çok güzelmiş ama yaa.

    YanıtlaSil
  4. @Antandre, biz gothic severler için fazla 'janjanlı' bir renk :)

    YanıtlaSil
  5. waow bende denemeliyim bunu mükemmel olmuş tatlıımm

    YanıtlaSil
  6. vayyy beee!!! harika olmuş

    YanıtlaSil
  7. @ssdesignbutik, rengini sevmediğin ojelere bire bir :)

    @tubitos, sağol canım :)

    YanıtlaSil
  8. ay senin zarif ellerine korkutucu bir hava vermiş.
    :)

    YanıtlaSil
  9. @deep, tırnaklarım çok uzadı kesmeye üşeniyorum :) Efekt yaptğım için Twilight havasında oldu normalde o kadar korkunç değil :)

    YanıtlaSil
  10. sen istesen de korkunç olamazsın.
    :)

    YanıtlaSil
  11. @deeptone, mersi mon cher :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel görünüyorrrrr

    YanıtlaSil
  13. @gülümse, hem de nasıl :)

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten güzel renk :)

    Ben de seni bloguma beklerim canımm!

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. @Lunapark Queen, hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...