24 Kasım 2011 Perşembe

Twilight Breaking Dawn Part 1



Vizyona girmesini duvara çentik atarak beklediğim filmime kavuştum sonunda. Genel anlamda sevdim bu bölümü. Edward ve Bella elbetteki ön plandalardı ama diğer karakterler biraz sönük kalmış keşke biraz daha rolleri olsaydı. Özellikle ilk yarı tamamen bu ikisinin cilveleşmeleri üzerineydi :) Kitapta nasıl bilmiyorum. Jacob ilk kez gözüme sempatik göründü. O ara bozmaya çalışan fitne fücur halinden kurtulmuş daha erkeksi olmuş :)

Düğüne gelirsek en sevdiğim detay mekan seçimi oldu. Tam olarak aklımdaki ortam diyebilirim. Çok şıktı çok ferahtı.



Çok konuşulan gelinliği ben çok beğenmedim. Evet Bella'nın tarzına uygundu falan ama daha şık olabilirdi sanki. Saten benzeri bir kumaş kullanılmış ki geceliği andırıyordu. Sanki 5. evliliğini yapanlar için tasarlanmıştı. Bella'nın zarifliği kurtardı biraz durumu. Özellikle göğüs bölgesindeki dikişler çok itici geldi bana.

Sırtı güzeldi ama o da duvağın altında çok görünmüyordu.

Ben böyle birşey bekliyordum. Basit ama en azından gelinliğe benziyor.
[California_Vacation_June_2008_156.JPG]

Yüzüğü de fazla sade buldum. Taşlarla kaplı oval şeklinde bişeydi. İnsan bir işçilik yapar. Muhteşem Yüzyıl seyredip o otantik işçiliğe hayran kalan biri olarak bu mudur dedim. Aile yadigarı olan saç aksesuarı yüzükten hallice olsa da kalbimi kazanmaya yetmedi.

Makyajı hoştu. 18 yaşında gibi durmuyordu ama masum görünüyordu.

Balayı sabahı... Ne oldu hiç sormayın :)

Hamileliği farkettiklerinde Edward'ın  korkuyla karışık şaşkınlığı :)

Bella'nın vampir oluşuyla biten film hepimizi meraka boğdu. Bella gözlerini açtığında böyle bişeye benziyordu :)
acklesun. ♥ / günlük.

14 yorum:

  1. kitapta da Jacob daha iyi:)Hatta o kadar ki onunla ilgili bi bölüm var:)))ben de sevdim bu bölümü.ama son part muhteşem olacak inanıyorum ben:)

    YanıtlaSil
  2. kitaplarını bir solukta okumuştum, özellikle son kitap pek hoştu...bir de filmine gidebilsem....

    YanıtlaSil
  3. Gelinliği aslında ben sevdim ama Bella çubuk sözüne o kadar uyuyorki gelinlik üstünde sönük kalmıştı resmen. Kıvrımları olan fit birinde çok daha şık durabilirdi. Ayrıca yürürken olan mimikleri çok zorlamaydı iki tokat atıp baştaaan demek istedim resmen :) Filmde tek beğendiğim düğün mekanı dizaynı konsepti herşeyiydi onun dışında çok fosss bir film :)

    YanıtlaSil
  4. Benim aklıma takılan şey Bella'nın saçına taktıkları toka düğünün sonraki sahnelerinde yoktu. Kim aldı o tokayı?!

    YanıtlaSil
  5. en nefret ettiğim bölümdü kayda değer hiçbişey bulamadım açıkcası epi topu 20 günlük bir süreci agdalandıra ağdalandıra anlatmışlar aşk filmi desen değil fantastik desen hiç değil seyretmeseydim herhangi bişey kaybetmezdim olmamış beyenmedim bütün bölümlerinde muhakkak bi hayal kırıklığı yaşıyorum son bölümde bakalım nasıl saçmasapanlaştırcaklar... bu bölüm kesinlikle maddi kaygıara dayanılarak çeklmiş bir bölüm diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  6. @gülümse, keşke filmde de görseydik onunla ilgili detayları. 2012'ye kadar bekle şimdi :)

    @Neselihaller, ben de 1 hafta zor tuttum kendimi :)

    @Curcunam, haklısın gelinlik daha çok vücudu güzel gösterişli bir kadına yönelik tasarlanmış gibiydi. Beni de fazla sarmadı film. Güzeldi ama eskileri arattı.

    @Rockunzel, sıkıntılanıp çıkarmıştır kesin :)

    @BlgCtn, filmdeki fantastik masalsı anlatımı sevdiğimden gözüme her zaman güzel görünüyor ama ben de hissettim birşeylerin oturmadığını. Sanki geçen bölümün sonunu kesip ayrıca yayınlamışlar. Düğün meselesine de balıklama daldılar zaten ne oluyor dedim. Kitabı anlatmak yerine özet geçmişler :|

    YanıtlaSil
  7. sadece bir filmini izledim sevmiyorum ısınamadım bir türlü, o yüzden yorum belirtemeyeceğim...

    YanıtlaSil
  8. @Hamide, herkesin tarzı değil normaldir :)

    YanıtlaSil
  9. izlicem. sırada.
    :)
    düğün sahnesini beğenmen çok normal. bence de seveceğin detaylar.
    :)
    prenses olmalıymışsın sen.
    :)

    YanıtlaSil
  10. @deep, büyük bir kısmım öyle. Ama bir ben var benden içeri Bella'dan bile daha odun :)

    YanıtlaSil
  11. hastalıktan başımı kaldırıp bir türlü gidemedim meraktan çatlıcammm

    YanıtlaSil
  12. @tubitos, geçmiş olsun canım, kendini iyi hissedince gidersin.

    YanıtlaSil
  13. jacob edward'dan daha yakışıklı geldi serinin başından beri :))
    bellanın gelinliğini bende çok beğendim, özellikle duvağına taktığı o elmas toka harikaydı...
    balayı düğün ve balayı mekanı dışında film vasattan ibaretti, İMDB den düşük puan aldığını görmüştüm ama filmi karalamaya çalışmışlar diye üstünde durmamıştım :)) ama çok doğruymuş :(

    YanıtlaSil
  14. @darkolivee, valla ben açık seçik Edwardcıyım :)

    Puanı beni de şaşırtmıştı ama eski tadını vermediği ortada. Yine de izlenmeye değerdi bence.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...