14 Kasım 2011 Pazartesi

I'm Like This



or that...

10 yorum:

  1. hahahah evey aynen kışın ben böyleyim

    YanıtlaSil
  2. Ahhaaha kesinlikle doğru =)

    YanıtlaSil
  3. ben daha bu sabah böyleydim beeee:))

    YanıtlaSil
  4. :D ilk fotoğraf kesinlikle bu aralarki beni anlatıyor!

    YanıtlaSil
  5. heheh ben yatağımın üstündekileri yığın halinde sandalyeye koyup pc başına oturcam zaman yığın halinde yatağına geri koyan birisiyim :)) Bazen çok dağınık olabiliyorum bu ara değilim gerçi :))) Sonda ki durum bana uymuyor çünkü kalkamam direk uyuya kalırım :)

    CURCUNAM

    YanıtlaSil
  6. @joveland, sadece kışına iyi :)

    @B.Erdgn, hem de nasıl :)

    @gülümse, yatarken güzel kalkarken... :)

    @İrem, okula gitmek zorunda olan bünyelere ithafım olsun :)

    @What's Next, aynen :)

    YanıtlaSil
  7. @Curcunam, onu bir ara ben de yapıyordum :) Sandalye dağ gibi oluyordu :)

    Benim de uyanıp tekrar uyuduğum çok olur :)

    YanıtlaSil
  8. @hamide, yalnız değilim demek ki :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...