4 Kasım 2011 Cuma

Mim: Songs


Deeptone beni mimlemiş. Konumuz şarkılar ve hatırlattıkları. Şöyle bir düşündüm de o kadar müzik dinlerim, şarkılarla ilgili hiçbir anı gelmedi aklıma. Ama sıklıkla dinlediğim dönemlere dair birşeyler hatırlatırlar hep bana.

Mor ve Ötesi - Kördüğüm
Geçen yıl 311 jürisine hazırlanırken dinlerdim hep. Kötü bir zamandı, aklıma geldikçe ürperiyorum. Bu yüzden dinleyemiyorum artık.

 Coldplay - Viva La Vida
Üniversitede ilk yılımdı, şimdilerde çok sevdiğim ama o zaman yeni tanıştığımız için daha resmi olduğum arkadaşlarımla proje için bir kısa film çekmiştik. Viva la vida yı fona koymayı düşünmüştük. Bana o dönemi hatırlatır, tebessüm ettirir :)

 Alexa Dixon - The Boy Does Nothing
Üniversiteye gerçekten hazırlandığım 'son 3 ay' içinde sıklıkla dinlediğim ve tahmin edersiniz ki artık dinleyemediğim bir şarkı :)

 Evanescence - Lithium
Lisenin sonlarında 7/24 dinlediğim, içimi acıtan bir başka şarkı. Evanescence lise hayatıma damga vurdu desem yeridir. Pek melankolik takılıyordum o aralar.

 Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var
Aslında Dünya Yalan Söylüyor albümünün tamamı. Ortaokulda, ergenliğin göbeğinde debelenirken dinlerdik çok yakın bir arkadaşımla. Mezun olduktan sonra yüzünü hiç görmesemde anılarımız güzeldi. Yukardakilerin hepsi Mp3 Player müzikleri. Bunlar Walkman ve kaset hatıraları. Kalemle kaset sarmayı özledim sanırım :)

Shakira - Objection
Yıl 2002 sanırım. Her gece NumberOne da şarkının çalması için heyecanla bekliyorum, daha pek çok şarkının da tabi. Teknoloji bu kadar gelişmemiş. Herşeye hemen ulaşmak mümkün değil, tüketmek de.

Avril Lavigne - Nobody's Home
Edit: Sevgili Konuşma Baloncuğu'nun hatırlatması üzerine o döneme ait bir kaç şarkı daha ekleme ihtiyacı hissettim. Avril'i ilk olarak Complicated ile tanımıştım. Skater Boy, My Happy Ending sevdiğim diğer şarkılarıdır. Nobody's Home ise enn güzel şarkısı bence.


Tiziano Ferro - Perdono
NumberOne Tv de şarkı beklerken sürekli 1 numarada olan ve binlerce kez dinlemek zorunda kaldığım dönemin en hit şarkısıydı Perdono. Eğlenceli de bir klibi var.
Müzik klasörüne şöyle bir göz gezdirince bunlar geldi aklıma. Müzikseverlerin hepsi cevaplasın bence :)

10 yorum:

  1. İlk olarak Shakiradan başlamak istiyorum. Bende tam da bahsettiğin yıllarda deli gibi Number 1 izlediğimi hatırlarım. Okuldan gelince hemen açardım, öğleden sonra bi program vardı. En çok smsi alana şarkı çalınırdı falan. Tiziano Ferro filan hatırlıyorum o dönemden. İnternet de bu kadar yaygın değildi en azından ben kullanmazdım. Eskilere götürdü beni. Ben bu şarkıyı ingilizce hatırlıyorum sanki :D

    Mor ve Ötesi en sevdiğim gruplar arasındadır ama sanırım bu yazının en güzel yeri Shakira olmuş. Bide o dönemde Avril dinlerdim yeni çıkmıştı ve eski halini çok severdim. Şimdilerde hayatta dinlemediğim biri haline geldi kendisi. Bi de Vahşi Güzel izlerdim.

    YanıtlaSil
  2. bir derdiim var hepimzin ergenliği sanki di mi :)

    ayrıca bak ben de kötü bir zamanda dinlediğim şarkılar varsa artık dinleyemiyorum. o zamanlarda kullandığım parfümleri kullanamamk gibi.. of ne kötü!

    YanıtlaSil
  3. @Konuşma Baloncuğu, söylediğin her kelimeye ayrı ayrı katılıyorum. İstediğim şarkıya Sms ler çoğalsın diye dua ederdim resmen :) Tiziano Ferro - Perdono unutulur mu hiç :)
    Avril i Complicated le tanımıştım. Skater Boy, My Happy Ending, Nobody's Home en güzel şarkılarıdır. Sonradan bozdu kendini :|
    Vahşi Güzelle ilgili bir yazım olmuştu. Ahh bu gençliğim :)

    YanıtlaSil
  4. @Mia Vallace, mor ve ötesi bizim zamanın Michael Jackson'ı :)

    Bazen moralim bozuksa güzel şarkıları dinlemiyorum, sonradan dinleyemem diye :) Parfümler de aynı şekilde geçmişi hatırlatır. Sürekli değiştiriyorum bu yüzden :)

    YanıtlaSil
  5. şarkıların kesinle hayatımızın bir parçası olduğu,ruh halimizle örtüştüğünü ortaya çıkaran bir mim olmuş bu, değil mi :))okul günlerime gittim bende yazdıklarını okurken...

    YanıtlaSil
  6. güzel bir mimmis <3 bende yapacam :)

    YanıtlaSil
  7. Şarkılar hatıraları nasıl da tetikliyor değil mi?En komiği de üzgün olduğum zaman slow şarkılar dinleyip iyice kendimi üzmeye çalışmam,yani normal bir insan kendine niye bu işkenceyi yapar ki=)Üzgünken biraz keyfinin yerine gelmesi için neşeli şarkılar seçmek gerekmez mi?;)

    YanıtlaSil
  8. @Rebel Takipte, müzik hayatın tadı. Her anımıza uygun bir şarkı vardır mutlaka, bu mime bayıldım :)

    @Çirkin Hatun, herkes yapsın canım :)

    @Followupfashion, insan üzgünken keyifli bir şarkı dinleyemez ki. Mazoşist miyiz neyiz :)

    YanıtlaSil
  9. pek severek okudum.
    lise melankolisini en çok sevdim.
    bi de kaset sarma.
    :)

    YanıtlaSil
  10. @deep, ah o lise yılları nasıl geçti kıymetini bilemedim. Bazen kelebekler uçuşurdu havada bazen de içim üşürdü yalnızlıktan.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...