3 Kasım 2011 Perşembe

Mim: Me & Myself



Bir çok blogda görüyorum bu alfabetik mimi, üzerime alınıverdim :) İşin aslı bugünden itibaren tatile girdim, bayramdan sonraki hafta da şehircilik kolokyumu var yani 18 gün tatillll, şımarıyorum işte :)

A - Aynaya ne sıklıkla bakarsın? 
- Sadece sabahları evden çıkmadan önce bakarım. Bir de yemek yedikten sonra dişlerimi kontrol etmek için.

B - Boy? 
-1.62

C - Cam objeleri sakarlıktan sürekli kırar mısın?
- Oldukça dikkatli ve özenliyimdir, çok nadiren birşeyler kırarım.

D - Diş çektirdin mi?
- Çocukken bazı süt dişlerim çekilmişti :)

E - En sevdiğin renk?
- Siyah

F- Favori makyaj ürünün?
- Rimel, gözler kalbin aynasıdır :)

G - Gümüş mü, altın mı?
- Takı ve renk olarak gümüş. Ama şu külçe altınlar yok mu, beni benden alıyor :)

H - Hiç hastanede yattın mı?
- Bademcik ameliyatımda yatmıştım.

I - Ihlamur sever misin?
- No no no.

İ - İşin?
- Mütemadiyen öğrenci :) Şehir Plancısı olacağım inşallah :)

J - En sevdiğin oje markası?
- Alix Avien. Renkleri çok asil :)

K - Kediler / Köpekler hakkında ne düşünüyorsun?
- Kedilerden hiç haz etmem. Köpekleri çok severim, özellikle kocaman, sütlü kahve rengi, güçlü ve sevimli olanları :)

- L - Lakapların neler?
- İlkokuldan bu yana Tekinsiz, Sosyete, Burjuva, Vampirella diye gidiyor. Ablam için her zaman 'İskeletoriçe' yim :)

M - Çaldığın müzik aletleri?
- Bir gitar ve bir keman yatağımın altında tozlanmakla meşgul :)

N- Nerede oturuyorsun?
- Kayseri

O - Güne başlarken olmazsa olmazın?
- Dişlerimi fırçalamak.

Ö - En sevdiğin özlü söz?
- Merak uyandır ama asla şüphe yaratma (ms. alonso seviyor :)
- Yolun sonuna gelince durulmaz, ya önce durulur ya da durulmaz (hera seviyor :)
  (Hala bilmeyenler varsa, ben çift kişilikliyim :)

P - Pasta sever misin?
- Özsütle ilgili yazımı hatırlarsınız :)

R - Nefret ettiğiniz ritüel?
- Klişe düğünler ve hazırlık süreçleri.

S - Sol elle mi, sağ elle mi yazarsınız?
- Sol. Yazmak ne kelime sol yanımla yaşıyorum :)

Ş - Şanslı mısın?
- Şans oyunları ve çekilişlerde asla. Ama işim gücüm hep rast gider o ayrı :)

T - Günde kaç kere saçını tararsın?
- 0.5 (2 günde bir oluyor :)

U - Sence uyum nedir?
- Aheng

Ü - Kendine rol model aldığın ünlü var mı?
- Bir bütün olarak yok. Parça parça dersek, Anne Hathaway, Amy Lee, Uma Thurman duruşunu sevdiğim kadınlar.

V- Oturduğun şehrin valisi olsaydın, neyi değiştirirdin?
- İşte bu soru tam bana göre. Kentteki üniversite öğrencilerinin varlığınını da kullanarak sosyal hayatın gelişmesi için çalışmalar yapardım. (Belediye başkanı desek daha doğru olur :)

Y - Yaş?
- 20

Z - Zalim insanlarla karşılaştığında ne yaparsın, onların hakkından nasıl gelirsin?
- Doğru bildiğimi yaparak.

11 yorum:

  1. aaa güzel olmus bu :D
    kayserilimisin aslen yoksa ordami okuyorsun/calisiyorsun ?
    ben kayseriyi cok severiiiiiiiiiim <3
    en cok sevdigim yerde eskisehirbaglari :D ordaki mahalleyi dünyada hicbir yere degismem <3
    mimar sinan parkinida özledim :D
    sivas caddesindeki magzalarida özledim <3
    ama en cok kalenin orayi <3
    birgün nolmustu bilionmu
    annem ben teyzem gidiyorduk kalenin icinden ciktik meydana dogru yürüyoruz
    3 müzde yan yana yani biraz yolu kaplamis gibi olduk
    2 cadaloz geciyordu ordan, sunlara bak terbiyesizler yolu kapatmislar felan dedi
    bende sen kime diyorsun ya dedim
    1 dakika gecmedi noldu bilmiyorum ama kizla tam yazin ortasinda tüm milletin icinde yerde yatip saclarimizi cekiyoruz hahahaha
    hic unutmam o ani :D
    birde karsimizda 2 polis duruyor bizi izliyorlar
    kavgadan sonra polis geldi
    sikayetcimisiniz diye sordu bize
    yok dedik gittik :D
    eczaneye gittip krem aldik
    kiz beni cok geci yirtmisti
    gerci bende kizin kafasinda sac birakmamistim
    hahahahaha kayseri kelimesini okuyunca yazasim geldi birden
    bikerede noldu bilionmu
    simdi kayserinin erkekleri bana hep oldum oldasi cok farkli gelirler
    almanyada böyle tesbihli erkek, esmer erkek sakalli erkek, takim elbise siyah gömlek felan giyen erkek bulunmaz, hepsi justin biebere benzeyen veletler.
    mahallemizdeki erkekler aksamlari bankta oturur tesbih cekerlerdi (eskisehirbaglarinda)
    üst mahalle cingan mahallesi, alt mahalle kürt mahallesi.
    alt mahalledekilerde bizim mahalleye gelirlerdi
    orda bir erkek vardi, tesbih cekiyordu
    bende yurtdisindan geliyorum ya birazda o zaman zayifdim güzeldim belli oluyordu alamanci oldugum
    bende banada ögretirmisin dedim
    tamam sanada tesbih cekmesini ögretem demisti
    her neyse sohbete daldik, bana dediki gel iki tur atak
    bende cok merakliyimdir gezmeye
    ben salak gibi bunun pesinden gidiyorum
    sonra dediki gel bize gidek annemle oturursun sana tesbih cekmesini ögretirim dedi
    bende bi sevinerek gidiyorum tesbih cekmesini ögrencem almanyaya gidince hava atacam tesbih cekmesini biliyorum diye :D
    cocugun evine gittim ne anasi var ne babasi
    yaninda 3 adam daha vardi
    lan beni bir korku basti hahahaha
    aglicaktim nerdeyse belkide agladim
    gidecem dedim yok otur nereye gidiyon daha yeni geldik dedi
    adamin niyeti baskaymis
    mahalledekiler teyzeme kübra alt mahalledeki bebelerle gitti demeseler kimsenin haberide olmicak
    teyzem kosarak geldi buldu beni
    öyle kurtuldum hahaha
    basima tam is gelecekti :D
    arada bir kayserideki tüm maceralarimi yazarim sana :D
    cok seyler oldu <3
    kayseri cok canli bir yer bizim malatyaya benzemiyor =)

    YanıtlaSil
  2. @Çirkin Hatun, Ay canım ne maceraların varmiş öldüm gülmekten :)

    YanıtlaSil
  3. haha çok eğlenceli bir mimmiş,bende mi yapsam:)))

    YanıtlaSil
  4. ben de yapcam bu postu ben de ben dee :))

    YanıtlaSil
  5. @gülümse, ilk defa kendi kendimi mimledim, benim de hoşuma gitti :)

    @Hamide, yap yap hemen :)

    YanıtlaSil
  6. Hera neden tekinsizsin bakalım açıkla bunu hemen:)

    Benzer taraflarımızdan bi tane daha ben de çok dikkatliyimdir kolay kolay bişi kırmam:D

    YanıtlaSil
  7. çok sevdim yanıtlarını.
    ve sana uygun buldum evet.
    :)
    ablanın ismi komik.
    senden zayıf demek ki.
    :)

    YanıtlaSil
  8. @inanırsakolurbence, ortaokulda öyle derlerdi. X Files seyrederdim Mulder'a aşıktım, onun lakabı. Orjinali 'Spooky' tabi :)

    Sakarlık kanımızda yok desene :)

    @deep, bir anlam kargaşası olmuş, İskeletoriçe benim lakabım, ablam öyle der bana :)

    YanıtlaSil
  9. @deep, sen de yapsana bu mimi. Hakkında bişeyler öğrenmiş olurduk mr. mystery :)

    YanıtlaSil
  10. ama bu çok kız mimi.
    :)
    yanlış anlamışım ben.
    senin zayıf olduğunu biliyorum zaten e bu da güzel bişi.
    ablan daa zayıf diye anladım.

    YanıtlaSil
  11. @deeptone, ben biraz ifadesiz yazmışım, düzelttim :)

    Kız sorularını atla ya da kendine uyarla. En sevdiğiniz oje markası favori traş kolonyası olsun mesela :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...