2 Kasım 2011 Çarşamba

Açken Sen Sen Değilsin :)

Ba-yı-lı-yo-rum!!!

9 yorum:

  1. arada yiyorum da snickers beni daha da acıktırıyorr :D reklam güzel, o ayrı mesele :D

    YanıtlaSil
  2. juahhaha :D bunun almanca reklaminida görmüstüm, arabada vidi vidi ediyordu bir kadin, snickers yedikten sonra adam olmustu haha : D

    YanıtlaSil
  3. :) komik. nerden buldun televizyon reklamı galiba öle gözüküyor.

    YanıtlaSil
  4. Bu gerçekten beni anlatıyor. Açken ben başka bişeyim
    http://madambfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Bu gerçekten beni anlatıyor. Açken ben başka bişeyim
    http://madambfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. @What's Next, Evet beni de çok acıktırıyor. O kadar kaloriyi alamam valla :)

    @tubitos, tekrar tekrar izliyorum :)

    @viva, gönül yazar kadar komik olamazlar :)

    @hamide, hiç sorma :)

    @deep, evet tv reklamı :)

    @MadamB Fashion, hangimiz değiliz ki :)

    @Erdi Karadeniz, kim düşünmüşse fikrine sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...