11 Kasım 2011 Cuma

Victoria's Secret Fashion Show 2011

Melekleri podyumda gördüğümüze göre yeni yıl yaklaşıyor demektir :)

Alessandra Ambrosio yine taş gibi :)
Victoria's Secret Fashion Show 2011
image

2 Milyon Dolar değerinde, 142 karat elmas, 3400 taş kullanılarak 6 ayda tasarlanan aksesuarı Miranda taşıdı. Miranda tatlı kız ama Adriana'm dururken hiç şansı yok :)



Chanel Iman şeker gibi :)

Doutzen bence en asil melek. Açık renkler ona çok yakışıyor.

Adriana her zamanki gibi ışık saçıyor.




Bütün defilede en sade parça buydu sanırım :)


 Lily Donaldson dantelli kıyafetiyle nostaljik olmuş :)
Victoria's Secret Fashion Show 2011

Nicki Minaj gerçekten kompleksiz bir kadın :)
image

image

Yeni hatunlar olmalı bazılarını hiç tanımıyorum :)
image

Bu kıyafet çok tatlı olmuş.
Victoria's Secret Fashion Show 2011

Renk geçişlerine ve pullara bayıldım.

Adam Levine her zamanki t-shirt pantolon kombiniyle çok karizmatik. Sevgilisi Anne Vyalitsyna'ya seranat yapmakla meşgul :)
Victoria's Secret Fashion Show 2011

This Love şarkısıyla 2004 de çıkış yaptıklarında yağız bir delikanlıydı. Şimdi dövmeleriyle asi bir erkek o :)

Ay evet çok kıskandım napıyım :P


Sırf bu anı görmek için yılbaşını bekliyorum :)

image

Kıyafet çok hoş ama Maryna Lindchuk taşıyamamış.
image

Hatları çok düz, keşke Adriana'ya giydirselerdi.
Victoria's Secret Fashion Show 2011

image

Karmen Pedaru'nun siyah beyaz kıyafeti favorim oldu. Bu sefer fazlaca aksesuar kullanmışlar sanki.
image

image

image

image

image

image

image

image

Kanatlar on numara

Biraz kapanınca daha mı güzel oluyoruz ne :)
image

Of ya bu çok asil, karanlık, vamp, rock çok fena birşey ya :)


Oh yeah!!! Izabel Goulart geceyi sallamış :)


Victoria's Secret Fashion Show 2011




Başka bir şarkı düşünülemezdi. Beyler, karizmayı bozmadan nasıl dans edilir, sempatik olunur öğrenin :)

7 yorum:

  1. Bunların iç organları ya yok ya da çok küçük kalmış o karınlar ne öyle ya..Tamam benimde düz ama bunların çok farklı bi halde düz vay anasını ya :(((

    YanıtlaSil
  2. Bütün fotoğraflara bakarken aklımdan yine aynı cümle geçti:)
    Bunlar kadınsa ben neyim:)))

    YanıtlaSil
  3. hahaha pridea katılıyorum :)
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. adriana zaten ancak buraya gelince ışık saçmıyor :)

    YanıtlaSil
  5. @NaszL, boy farkı diye açıklıyorum ben :) Hakkaten vay anasını :)

    @Pride, biz de mükemmeliz hayatım sadece kulvarlarımız farklı :)

    @MadamB Fashion, siz de iyice çürüğe çıkardınız bizi ya :)

    @Mia Wallace, çok haklısın. Bizim ülkeye gelince bu kadına bir haller oluyor. Her seferinde bu kadar sıradan olmayı nasıl başarıyor hayret :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi taaaş maşallah:D

    Adam Levine büyüdü serpildi:D Eski hali çok komik geliyor şimdi dövmeler yakışmış:)

    YanıtlaSil
  7. @inanirsakolurbence, elimizde büyüdü ablası, yaban ellere yar olmuş gördüğün üzere :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...