8 Kasım 2011 Salı

Outfit: Looks Like Pelerinnn :)

Karşı koyulamaz pelerin isteğimi bu post da anlatmıştım. Bulamamanın verdiği hayalkırıklığının sonrasında, bir kaç yıl önce aldığım ve hiç giymediğim sweat-shirt ümü giymemle yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu. Bu sweat-shirt ün şapkası aynı pelerin şapkasına benziyor :) Bütün gün Hatice Sultan edalarında dolaştım ortalarda :)



O kadar ki yüzüğümün taşının düşmüş olması bile beni üzemedi :)

Anne Boleyn'i de anmış olalım, Henry'im the haşin kralımla çok samimiydiler :) Müzik mükemmel ♥

13 yorum:

  1. hera seni böyle görünce bella aklıma geldi:)geri sayıma başladın mı:))olacakları biliyorum ama yine de çok heyecanlıyım:)))

    YanıtlaSil
  2. sweatshirtün çok güzel, ve ojelerine de resmen b a y ı l d ı m :O Allah'tan nazarım değmez benim -.-

    YanıtlaSil
  3. sweatshirt´in rengi de & durusu da cok hosmus gercekten !

    YanıtlaSil
  4. sweat shirt ben de hep böle kapşonlu giyiyorum.

    bak bu üst giyim ve oje çok çok iyi olmuş. bayıldığım renk.

    :)

    foto ve müzik konseptin ne güzel oturdu.

    bi de sen bilmiyon ama sen çok komiksin.
    :)

    YanıtlaSil
  5. @gülümse, ay gerçekten Bella'ya benzemişim, hiç farketmemiştim. Hem de nasıl gün sayıyorum. 10 gün kaldı :)

    @Astrea, sağol canım, Allah'tan değmiyormuş :)

    @civciv, ilk defa giydim böyle bir renk, beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  6. @deeptone, renkler hoş oldu gerçekten :)

    Tarihi gothic bir hava oldu, müzik de hemen aklıma geliverdi :)

    Normalde ciddiyim ama mizahı çok severim. Yükselenim boğa, onun etkisi :)

    YanıtlaSil
  7. S-shirt güzelmiş, rengide öyle :)

    YanıtlaSil
  8. @deep, çok hoşmuş :)

    @Bolat, sağol :)

    YanıtlaSil
  9. cok güzel yakismis sana, ojelerinde süpermis <3

    YanıtlaSil
  10. @Çirkin Hatun, sağol tatlım :)

    YanıtlaSil
  11. Çok yakışmış canım :) Banada beklerim ;) Geç keşfettim seniii

    www.esraezgiyaman.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. @Ezgi'nin Günlüğü, sağol tatlım.
    Geç olsun güç olmasın :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...