17 Kasım 2011 Perşembe

Oh Yeah: Twilight Breaking Dawn Premiere

Aylardır bekliyorduk, ilk gösterimimiz de yapıldı, yarın sinemalardayız hayırlısıyla :)
Jacob seni her ne kadar sevmesem de gerçek hayatta Edward'dan daha karizmatik duruyorsun hakkını yemeyeyim :)
The Twilight Stars

Kristen Stewart Los Angeles'da gerçekleşen galada J. Mendel imzalı elbisesiyle çok hoş olmuş. Lacivert siyah kombini tam onun stili.
Kristen Stewart in J Mendel blue dress premiere

Gözlerinin derin ve karanlık yeşiline bayılıyorum ama gülmesin bir zahmet :)
Kristen Stewart Twilight Breaking Dawn Part 1

Robert Pattinson with Kristen Stewart

Edward Edward Edward... Sen niye filmdeki gibi karanlık, gizemli ve 'hot' değilsin ki?! Tabi bu benim görüşüm ama Robert Pattinson çok salaş duruyor fotolarda.
Robert Pattinson in a suit at the Breaking Dawn LA premiere

Bak da örnek al Robert efendi. Çocuk olmayan karizmasını konuşturuyor.
Taylor Lautner Twilight Breaking Dawn Part 1

Oh yea! Carlisle Cullen böyle başka bir karizma olmuş yahu :)
Peter Facinelli

Bu gerçekten Rosalie mi? Nikki Reed Marchesa elbisesiyle filmde oynadığı karakterden oldukça uzak görünüyor.
Nikki Reed

Biz onu bu haliyle seviyoruz :)
rosalie hale

Zaten elbiseyi de beğenmedim. 23 yaşında 50'lili yaş kıyafeti giyilir mi?!
Nikki Reed in a green gown at the Breaking Dawn LA premiere

Bak Elizabeth Reaser'a ne kadar tatlı.
Elizabeth Reaser

 Gerçekte de vampir midir nedir, Jackson Rathbone yakıyor ortalığı :)
Jackson Rathbone

İşte bu hatuna bayılıyorum. Ashley Greene Donna Karan imzalı ateş kırmızısı elbisesiyle tam da olması gereken görünümde.
ashley green in a red dress at the Breaking Dawn premiere in LA

Işığı var diye buna diyoruz.
Ashley Green in a red dress at the Breaking Dawn LA premiere

Bella müstakbel kızı Renesmee ile birlikte :)
Kristen Stewart with Mackenzie Foy

Kardashians ailesinin tek sevdiğim üyesi Kendall Jenner da galadaydı. Yine çok tatlı ama bu rengi tercih etmeseydi keşke, kaybolmuş içinde.
Kendall Jenner Twilight Breaking Dawn Part 1

Ay ben seni yerim ya :)
Kristen Stewart Twilight Breaking Dawn Part 1

Seni seviyoruz Stephanie :) 
Stephenie Meyer


9 yorum:

  1. ben yesil ve kirmizi elbiseyi cok begendim, yazar´da cok güzel bir kadin, sadece biraz kilolu ama üc cocuk annesi bildigim kadariyla normaldir : )

    ve bence bas karakterlirin hic biri filmdeki kadar güzel gözükmüyorlar : )

    YanıtlaSil
  2. ayhhh o gün bugundür vizyon tarihi gelmiş çok sevindim carlie ne olmuş öyle yafsss edwardı sollamış resmen :)

    YanıtlaSil
  3. ashley harika görünüyor...;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2011/11/venedik-ne-giydim.html

    YanıtlaSil
  4. @viva, elbiseler hoş ama yeşil olan biraz yaşlı işi bence.

    @tubitos, sonunda kavuştuk. Ay o Carlisle öldürdü beni :)

    @Esra, hem de nasıl :)

    YanıtlaSil
  5. kız da çocuk da birbirlerini bulmuşlar, ölü gözlü ikiside töbe yarabbim... Gerçekten vampir olabilirlermiş...

    YanıtlaSil
  6. ben 20 kasımda izlicem kısmetse:)kardeşimi kafaladım onunla gitcez kpds'den sonra ahahaha:))jacobun takımı harbiden yakıyor jilet gibi olmuş,rengi filan çok hoş.renesmeeyi de ben ilk defa gördüm:)carlisle'a ise aşığım ben yaaa,hayalimdeki erkek profili:))

    YanıtlaSil
  7. kitapların hepsini çalışan 2 çocuklu bir kadın olarak 1 haftada devirmiştim. Sıra son filmde...ben de Jacob'u pek beğenirim..elbiseler harika durmuş üzerlerinde

    YanıtlaSil
  8. Bu Edward denen şahıs yarabbim Allaım nasıl 3 kere dünyanın en seksi erkeği seçilebilir,,
    1. kesinlikle bi tipi yok tüü tipsiz
    2.Hiç seksi değill
    3.Çok beyaz ten hatta bu gerçekten vampir oalbilir ki dudakları koyu renk erkekler böö !
    4.İ Hate Rapırt PATİKSON
    5.Görmeye bile tahammülüm yok
    6.Jacobı önceden sevmezdim ama gözüm açıldı
    7.İşte şimdi rahatladımmmm
    8.F.. U Rabırt
    ohhhhh :D

    YanıtlaSil
  9. @Hamide, başarılı olmaları bu sebepten heralde :)

    @gülümse, ben arkadaşlarla gidicektim bugün ama yan çizdiler :| Haftaya artık. Renesmee yi çok tatlı seçmişler. Carlisle yakıyo beee :)

    @neselihaller, ben kitapları okumadım ama filmden daha güzel galiba. Jacob hoş olmuş :)

    @nasli, ooo... sen bayağı dolmuşsun ya :) Filmdeki karakteri enfes ama gerçek hayatta çok fena :|

    I love Edward
    I hate Robert :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...