19 Kasım 2011 Cumartesi

Mini Güveç :)

Tatilde boş durmadım paso yemek yaptım. En sevdiğim lezzetlerden olan güveçle damağımı şenlendirdim :)

Önce patlıcanları soyup doğrayıp tuzlu suda bekletiyoruz.
Eti, biberi, domatesi, sarımsak ve soğanı doğruyoruz.
Patlıcanları en tabana dizip üzerine baharatları ekliyoruz.
Üzerine biber, soğan ve sarımsakları ekledikten sonra etleri de ilave ediyoruz.
Her kata baharat ekleyerek tekrar aynı sıralamayı yapıp en üste yuvarlak dilimlediğimiz domatesleri ekliyoruz.
Bolca tuzlayıp folyo ile hava almayacak şekilde kaplıyoruz.
Etler yumuşayıp, suyu kıvam alıncaya kadar pişiriyoruz. Ben 250 derecede 2 saat pişirdim. Afiyet olsun :)

4 yorum:

  1. Çocuklar Duymasın`daki Haluk`un dediği gibi LAAP LAAP :))

    YanıtlaSil
  2. @ Anindayorum.com (LtfMtlr), aynen öyle :)

    YanıtlaSil
  3. Hello, hera.

     Lovely and sweet your works !!
     with awe inspiring...

    Thank you World-wide love and, encouragement.

    The traditional celebration, with kimono infants.

    Japanese colored leaves, in heartwarming space.

    The prayer for all peace.

    Have a good day.
    Greetings.
    From Japan, ruma ❀

    YanıtlaSil
  4. @Ruma, I'm glad you think that way. I have read your blog and like it too. I wish you all success in work. See you :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...