19 Kasım 2011 Cumartesi

Evanescence - What You Want

Evanescence'ım yıllardır beklenen albümünü çıkarmış ben daha yeni öğreniyorum. Çıkış şarkısı What You Want'a klip bile çekmişler. Albümün tamamını dinlemedim ama The Open Door'dan daha sert hatta Fallen'dan bile daha sert bir albüm olmuş sanki. Eski albümlerdeki epik, melankolik havayı ne kadar arar oldum. Daha ticari albümler yapıyorlar şimdilerde. Bir Fallen'ın, Origin'in tadını bulmak artık imkansız gibi olsa da yine bam telime dokunan soundlar var şarkılarda.



Edit: İlk önyargı ve hayalkırıklığının etkisi geçtikten sonra aklı başına gelmiş yazar olarak düzeltme yapıyorum. Şarkı bayağı sardı, Amy'nin kusursuz sesi, soloları, yükselişleri, belli belirsiz duyulan piyano sesi ardından gelen keman notaları beni sarhoş etti, başa sarıp sarıp dinliyorum şuan. Uzun saçın gözünü seveyim, salla salla coş!!! :)

18 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. @naley, amy ile moody arasındaki duygusal krizler bizi mağdur etti :) Ayrılan grup üyelerine bişey demem zira Amy Lee biraz sıkıntılı biri.

    Öyle sitemli yazdığıma bakma şarkı bayağı sardı :)

    Amy kilo vermiş enerjikleşmiş, Allah bozmasın :)

    YanıtlaSil
  3. hiçbir zaman hayranı olmadım ama sen mutlu olduysan ne güzel :)

    YanıtlaSil
  4. @Mia Wallace, sağol Miacım böyle düşünmene çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. severım eveyi
    Uzun saçın gözünü seveyim, salla salla coş!!! :) bu yorumu da sevdimmmm

    YanıtlaSil
  6. @Kova Kadınıyım Ben, rock n roll da en iyi aksesuar :)

    YanıtlaSil
  7. düşündüğünden daa komiksin sen.
    :))))

    dur yaaa bir evanesence yazısı yazıyim ii aklıma getirdin.
    :)

    YanıtlaSil
  8. @deep, sürdürülebilir planlamanın ingilizce notları arasında kafayı yemiş de olabilirim :)

    Evanescence yazını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Pop dinleyip kıç sallayacağımıza ROCK dinler kafa sallarız :))

    YanıtlaSil
  10. Pop dinleyip kıç sallayacağımıza ROCK dinler kafa sallarız :))

    YanıtlaSil
  11. @Lütfü Mutluer, oh yea, sevdim bunu :)

    YanıtlaSil
  12. Oh my god ismim katledildi :D
    Lütfi derseniz memnun olurum, ayrı bir takıntım varda :))

    YanıtlaSil
  13. @Lütfi, oh dear god :)
    Okuldan bir arkadaşımın adı Lütfü'ydü. Bendeki de alışkanlık :)

    YanıtlaSil
  14. bu şarkıyı ilk dinlediğimde bende de büyük bir önyargı olmuştu.En sevdiğim grup yeri de ayrı amann bunlar napmış tırt dedim.SOnra 5 - 6 kere ard arda dinledim.Evet tamamdır dedim :)
    Amy e bayılıyorum!

    YanıtlaSil
  15. @SSdesignbutik, bendeki bu önyargı kimsede yoktur eminim. Bir daha uzunn uzunn dinleyip öyle yorum yapıcam :)
    Amy Lee candır :)

    YanıtlaSil
  16. Oh thank god :D
    bakalım daha ne kadar uzatabileceğiz :D

    YanıtlaSil
  17. @Lütfi, ay yeter bu kadar :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...