30 Ocak 2012 Pazartesi

Mimm ♥

Tumblr_lxfa3yvkl91r8efu9o1_500_large

Sevgili Rendacım beni mimlemiş. Soruları zevkle cevapladım :)

1. Sence çok anlamlı bir söz?
Yolun sonuna gelince durulmaz ya önce durulur ya durulmaz!

2. Makyajında olmazsa olmazın?

Eyeliner

3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?

Tüyo verebilmek için güzel olmak gerekir :)
Cildime hiçbir işlem yapmam, sadece çok sevdiğim saçlarıma bakım uygularım, önceki postlarda bahsetmiştim.

4. En sevdiğin içecek?

Caffè Mocha, Frappuccino Caramel

5. Nefret ettiğin birşey?
Otoriteme karşı gelinmesi, yoksayılmak.

6. En çok sevindiğin iltifat?

"Ajan gibisin, bu kadar özel bilgileri nasıl ve nerden öğreniyorsun?" nidaları :)

7.Favori kitabın?

Cennetin Ejderleri

8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?

Çok düşündüm, aradım taradım ama hiç yok :)

9. Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?

Ugg Botlar, Lastik Yağmur Botları, Babetler. Çocuklara bile giydirilmemeli :)

10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?

Tenime uygun kırmızı bir ruj.

20 yorum:

  1. Ayyyyy teşekkür ederim heracim:)))5 numaraya verdigin cevaba bittim ayrıca:))) cok dominant olmuş:)))

    YanıtlaSil
  2. @gülümse, rica ederim canım, eli maşalıyım alim Allah :))

    YanıtlaSil
  3. ay yaşasın ne güzel bi mim bu, üstelik ben de mimlenmişim yuppi! :) seni en çok mutlu eden iltifat da süpermiş ;)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim canım benim , hemen cevapladımmmm o iltifata bittimmmmmmmm :)))

    YanıtlaSil
  5. @What's Next, haber vermeden mimlemek daha iyi aslında :) Vardır biraz ajanlığım :)

    @Stay on Fashion, rica ederim, çocukken çok aksiyon filmi seyrettim onun sonucu :)

    YanıtlaSil
  6. oleeey hemen yapıyorum :))

    YanıtlaSil
  7. @Grace, aynen :)

    @lacivertojelikız, bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler canım cevaplıyorum hemen ^_^

    YanıtlaSil
  9. otoriten karşısında saygıyla eğiliyoruz.
    :)

    YanıtlaSil
  10. hemen yarın anında yapıciiimmm :)) thank you kuzuuum!!!

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkürler canım, en kısa zamanda yapacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
  12. @Volante, ne demek efendim :)

    @deep, bundan sonra ekselansları diyeceksiniz :)

    @Hamide, rica ederimm :)

    @Sevda S, acele etme biz bekleriz :)

    YanıtlaSil
  13. çok sevimli cevaplar ve özellikle benlik olan eyeliner! :)

    YanıtlaSil
  14. Favori kitabın benimde sevdiklerimden! :)

    YanıtlaSil
  15. @Mia, gözler kalbin aynasıdır, eyeliner sız olur mu :)

    @Melis, zeka oyunlarını seviyorsun demek ki :)

    YanıtlaSil
  16. ne cici cevaplar=) eyeliner<3 kitabıda meraktayım=)

    YanıtlaSil
  17. @coc-jelly, kitaı bir hocam önermişti, piyasada bulmak zor eski bir kitap ama zeka üzerine hoş bir anlatımı var, tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  18. mim için çok teşekkürler hera ancak sanırım biraz rafta beklemesi gerecike zira bu aralar blogla ilgilenmek yerine okuyorum sadece :))

    YanıtlaSil
  19. @Sadecebenemel, acelesi yok biz bekleriz :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...