3 Ocak 2012 Salı

Adını Feriha Koydum - Hande

Autocad başındayken hep müzik dinlerim, arka planda tv açık olur arada göz atarım. Bu yüzden hiç dizi seyretmesem de hepsinde neler oluyor bilirim. Aaa bak şimdi Muhteşem Yüzyıl hariç. Onu baya baya seyrediyorum :)

Bu kez gözüm Hande'ye takıldı. Normalde saçlarını hep düz yapıyor, saç rengi de çok yapay, sinsiliği de eklenince kedi gibi bir izlenim yaratıyor bende :)





Geçen haftaki bölümde yılbaşı gecesi partide saçları çok güzeldi. İlk kez böyle hareketli bir model kullandığını gördüm. Makyajı da güzeldi. Böyle devam eder bir de mimiklere biraz çalışırsa kötü kadın rollerinden kurtulup başrol bile olabilir :)

Bu arada Hazal Kaya eskiden daha güzeldi sanki. Feriha rolüyle de fena değil ama eski hali favorimdi.


Genco'dayken de seyrederdim, asi bir tarzı vardı rolü gereği. Daha duru, daha çarpıcıydı sanki.

12 yorum:

  1. Hazal Kaya saç ve kaş rengi siyah olduğu zaman dediğin gibi daha çarpıcı, kahve tonları görüntüsünü yumuşatıyo, daha büyük gösteriyo yaşını.

    YanıtlaSil
  2. bence Hazal'ın en güzel hali Aşk-ı Memnu'daki haliydi ... Hande'yi ne sen sor ne ben sorayım :) Ama dediğin gibi o saç modeli çok yakışmış...

    Sevgiler :)
    www.esraezgiyaman.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Sac ve makyaj nekadar degistirebiliyor bir insani : )

    YanıtlaSil
  4. bende genco dakı halıne bayılırım hazalın

    YanıtlaSil
  5. hazal benim ortaokul arkadaşım:) ozamanda sevmezdim halada sevmiyorum. çok donuk geliyo sanki..

    YanıtlaSil
  6. Ben de Genco'daki halini çok beğenirdim. Kesinlikle siyah saç çok yakışıyor Hazal'a :))

    YanıtlaSil
  7. @bahar006, gözlerinin yeşili ortaya çıkıyor saçları siyahken.

    @Ezginin Günlüğü, ferihadan iyiydi bence de :) Hande çok gıcık bir tip ya :)

    @viva, bizi de değiştirse biri :)

    @Grace, genç ve asiydi :)

    @Fashion Design By Cns, hadi ya, biraz donuk haklısın ama bütün olarak fena sayılmaz :)

    @Junkhead, hem saçları siyahken boyu bu kadar kısa görünmüyor :)

    YanıtlaSil
  8. Hazal Kaya git gide şişiyor sanki son bölümlerde maşallahı vardı:)

    YanıtlaSil
  9. valla tv ile ilgili tespitlerimi yansıttığın için teşekkür ediyorum öncelikle:) feriha nihalken de çok güzeldi bu rolde çok yalancı olduğpu için sevmiyorum kendisini, izlemiyorum da zaten diziyi... Handenin de evet saçları dalgalı çok daha çarpıcı olmuş :D

    YanıtlaSil
  10. @inanırsakolurbence, ferihaya ilk başladığında biraz zayıflamıştı, ben de fark ettim yine kilo almış.

    @Hamide, ne demek efendim görevimiz :)
    ferihayı ben de sevmiyorum ya, hande nadiren de olsa güzel olmayı başarıyor :)

    YanıtlaSil
  11. Hazal Kaya siyah saç çok yakışıyor ama Genceo'da oynadığı zamanlarda çocuk yaşlardaydı o masum ifadesi,beyaz ten,yeşil göz siyah saç uyumu süperdi.Şimdi boyasan kızın saçını siyaha aynı etkiyi vermez.İster istemez yüzde bir yaşanmışlık ifadesi oluyor,kızın önceden göz altı torbaları bu kadar belirgin değildi mesela :/

    YanıtlaSil
  12. @Sevgili Blog, ayrıntılı bir analiz olmuş, sonuna kadar hak verdim. Gençlik geri gelmiyor azizim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...