25 Ocak 2012 Çarşamba

♥♥♥ KitapYurdu.CoM ♥♥♥

Happy,quotes-ca93c5814b73c639256dc787a3c9502d_i_large

Zarafet, ince fikirlilik, hassasiyet hayatta en önem verdiğim şeylerdir. Çoğu insanda da bu nitelikleri bulamamaktan yakınırım hep. Ama bazen -hayatı bir yerlerden yakalamak için belki de- hiç ummadığım sürprizlerle karşılaşıyorum. Dün mail kutuma düşen bu mesaj beni çok mutlu etti.

"Merhaba Sayın Hera;
Kitapyurdu.com'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
Doğum gününüz münasebetiyle 25/1/2012 tarihinde Türkiye içi teslimat adresli yapacağınız alışverişin kargo masrafı hediyemiz.
İyi okumalar dileriz."

Kitapyurdu'nu yıllardır kullanırım, defalarca alışveriş yaptım bir kez bile hayalkırıklığına uğramadım. Liste fiyatından çok daha indirimli kitap alabileceğiniz, kısa sürede kalite hizmet veren ve takdir edersiniz ki Türkiye şartlarında ender bulunan kuruluşlardan biri.
Muhtemelen bana tanınan bu hakkı kullanmayacağım ama kendimi özel hissetmeme neden oldukları için kendilerine teşekkürlerimi iletirim.



Bu arada doğum günüm yarın :)

9 yorum:

  1. ne hoş!mutlu yaşlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Cok güzeeel :) Mutlu yillar diliyorum, Allah güzel ömürler versin :))

    YanıtlaSil
  3. @cingifilli, @Mervenin Dünyası, teşekkürler ikinize de :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir jest cidden...şimdiden mutlu yıllar tatlım...sevgiler

    YanıtlaSil
  5. @chfashiontrend, beni çok mutlu ettiğini kesin :) Teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  6. valla benim de favori kitap sitemdir kendileri, bana da aynı mailden göndermişti :D candır o can...

    YanıtlaSil
  7. @Hamide, aynı fikirdeyim, candır :)

    YanıtlaSil
  8. netten kitap alısverişi yapmıyorum fakat kitap alacagım zaman oraya basvururum ordaki yorumları dikkate alırım.

    doğum günün kutlu olsun hera :)

    YanıtlaSil
  9. @Volante, alanında 1 numara :)

    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...