27 Ocak 2012 Cuma

Ivana Sert'in Kırmızı Çizmesi


Salı günü yayınlanan Bugün Ne Giysem programında Ivana'nın giydiği kırmızı çizmelere ba-yıl-dım ♥


Aslında çizmelerden çok kıyafetin dengesine hayran kaldım. Füme tonlarıyla kullanılan kırmızı bence en şık yorum. Sade ve çarpıcı stili benden tam puan aldı. Tabi düzgün bacaklarının avantajı tartışılamaz.

Makyajı da çok farklı ve hoş görünüyordu. Göz kapaklarına simli altın rengi far kullanılmış, bordo-siyah renklerle de gölge yapılmış. Abartılı olmasına rağmen hiç gözümü yormadı hatta çok beğendim.

Bu çizmeleri daha evvel de giymiş ama nasıl böyle bir komin yapmış aklım almadı. O desenli gömlekten nefret ettim ki üzerine bi de kürk almış! Bu kombinle çizmeleri resmen harcamış. Kötü bir günündeydi heralde.

14 yorum:

  1. çok iddialı bir çizme herkese yakışmaz diye düşünüyorum...Bu arada makyajları her zaman harika ben de bayılıyorum...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Programı ve jüriyi çok seviyorum ama bu sezon fazla münasip yerlerini kaldırdılar İvana ve Hakan çok değişti bence . Ve İvana Türk halkını kendi gibi sanıyor maalesef herkes onun kadar cesur giyinemez .!

    YanıtlaSil
  3. @chfashiontrend, oldukça iddialı hem de, bana yakışmayacağı kesin ama çok beğendim :)

    @İrem Göker, her zaman izleme fırsatım olmuyor ama hakan akkaya ve uğurkan erez i seviyorum, en azından akıcı konuşuyorlar :)

    YanıtlaSil
  4. ivanaya yakışmış ama ben beğenmedim ://

    YanıtlaSil
  5. @deep, tamamdır o zaman :)

    @Hamide, senin zevkine aykırı :)

    YanıtlaSil
  6. evet evet bu bölümünü bende izlemiş ve bir kez daha hayran kalmıştım ivanaya, yani kombini ayrı güzel makyajı ayrı güzel olmuştu, öyle güzel bir yüzü var ki en ağır makyajı bile kaldırır, yumuşatır diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  7. @cecilia, Uğurkan Erez de hep söylüyor Ivana herşeyi taşıyabilen bi kadın vücut olarak. Ne giyse yakışıyor.

    YanıtlaSil
  8. merhaba, kusura bakma çok alakasız olacak buraya yazıyor olmam ama iletişim adresi göremedim gözümden kaçmış olabilir, şu sağ tarafta bulunan fotoğraflardan stylish başlıklı fotoğraf var ya, bayıldım o elbiseye tam aradığım gibi birşey!!! kaynağını soracaktım fotoğrafın- tekrar kusura bakma sevgiler, aylin.

    YanıtlaSil
  9. @Aylin, rica ederim tabi ki sorabilirsin istediğin yerden, sağ bölmede aşağı doğru bakarsan iletişim adresimi görebilirsin gözünden kaçmış :)

    Fotoyu nerden almıştım hatırlamıyorum ama senin için araştırdım buldum.
    Elbise Zuhair Murad'ın 2010-2011 kış koleksiyonundan. Aşağıdaki linkde blogger arkadaş yazmış ordan ulaşabilirsin. Umarım yardımcı olmuşumdur :)

    http://casaamica.blogspot.com/2010/10/romantic-intimacy.html

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkürler Hera:) çok yardımcı oldun vallahi çok sağol :)-Aylin.

    YanıtlaSil
  11. en son fotodaki çizme ama en baştaki fotoda kırmızı uzun çorapların üstüne plartfom kırmızı tppuklu ayakkabı giymiş...

    YanıtlaSil
  12. @Adsız, ilk fotoğraf seni yanıltmasın, orda ayakkabı parlamış, çorap varmış gibi duruyor. Ayaktaki haline bakarsan çizme olduğu belli.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...