30 Ocak 2012 Pazartesi

Bal Döktüm Reçele Geçicem Birazdan :)

İzleyip  izleyip kopuyorum :)

9 yorum:

  1. bu ikiliye bayılıorum ben zaten:) tatlım bu arada mimledim seni:)

    YanıtlaSil
  2. @Renda, bakıyorum hemenn :)

    YanıtlaSil
  3. yaaa saka gıbı koca kadın annem bılmıyormus gıbı bu deyım ne dedı aCIKLAyınca sen nerden bılıyorsun terbıyesız prenses dıye ınıme dogru kovdu benı :)

    YanıtlaSil
  4. @Grace, ha ha ay ne güldüm, gözümde canlandı bi an :)

    @gülümse, hem de nasıl :)

    YanıtlaSil
  5. :) sahiden komik. izlemedim bu diziyi. izlemek lazım. meraklısı çok. dvd si var.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Ay bayılıyorum bu ikiliye :)

    YanıtlaSil
  7. @deep, ben de izlemiyorum diziyi, fragmanına denk geldim, çok tatlılar :)

    @Hamide, :)

    @Sevda S, ben de, nasıl bulmuşlar birbirlerini :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...