16 Ocak 2012 Pazartesi

Final Jürisi Özel Kombini

Çarşamba günü 511 Şehircilik Projesi V Final Jürisi vardı. Jüri kapalı oldu bu kez. İçeri 2 kişilik çalışma grubu olarak alındık. Sabah 9 da başlayan jüride bize sıra saat 5 sularında geldi. Beklerken afakanlar bastı hiç sormayın.

Ara jüride olduğu gibi elbise tercih ettim, geçen yıl Sevenhill'den almıştım.


Kolları tamamen açıkta bıraktığı için üzerine mini bir bolero aldım. Siyah payetler elbisenin sade çizgisini biraz olsun canlandırdı :)

Yine siyah çizmelerimi tercih ettim. Elbiseyle aynı renk çizme çok sıkıcı olurdu. Topuğun üzerine düşen kemeri yukarı kaldırdım, topuk ortaya çıktı :)

Saçları hafif dalgalı yaptım.

Fena da olmadı ♥

Aksesuar olarak sadece bu yüzüğü taktım. Sade olsun benim olsun :)

Ojeyi yeni aldım Pastel 11. Mavi-yeşil karışımı, içinde farkedilemeyecek kadar küçük simler var.

Mavi ve siyah farları karıştırarak kullandım.

Fuşya rengi ruj sürdüm.

Tesadüfen çekilmiş bir foto. Çözünürlüğü kötü ama bir fikir veriyor :)

Jüri kapalı olduğu için paftaları çekemedim. Ama yapım aşamaları sırasında bişeyler çekmişim. Kolay değil 6 aydır Isparta'yla yatıp kalkıyoruz :)

Hazırladığımız ilk 100 bin plan

Teslim için hazırladığımız 100 bin plan.

25 bin plan eskizi

25 bin plan eskizi yeniden :)

Uzaktan resim gibi görünüyor biliyorum. Ama gördüğünüz herşey hesaplı ölçekli çiziliyor, renkler ve taramalar imar kanununa göre, önerdiğimiz herşeyin mantıklı bir açıkaması olmak zorunda vs vs...

25 bin plan teslim. Zippo bizim herşeyimiz, o olmasa ne yapardık bilmiyorum. Sol taraf henüz zippolanmamış, sağ taraftaki pürüzsüzlüğe bakın :)

Teslimden sonra savaş alanına dönmüş holün sadece küçük bir bölümü

Ve büyük jüri atölyesi. Daha sonuçlar açıklanmadı, 611 olmuşuzdur umarım :)


Koy gidelim saki, koy kadehin içine!
Vuralım bu gece bu şişenin dibine!

6 yorum:

  1. çalışma ne hoş anlatılmış bu kareler ile...saçlara ve makyaja bayıldım....sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Vallahi tebrikler hem çalış çabala hem bakımlı şık ol! Bravo!

    YanıtlaSil
  3. @chfashiontrend, sağol canım, dilimiz döndüğünce anlatmaya çalıştık :)

    @Özgür Ceren Can, ah bun sözleri duymak ne büyük mutluluk anlatamam, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. giyimde renklerin belirgin senin.
    çizmeyi de çok sevdin sanırım.
    :)
    oce ve rujlar da belirgin genelde.
    saçlar da.
    var bi stilin.
    :)

    YanıtlaSil
  5. canım valla çok şık olmuşsun juri kıyafete de puan veriyor muydu :D ayrıca emeğe saygı diyorum bacım neler yapıyorsunuz siz öyle yaa :D

    YanıtlaSil
  6. @deep, ah mon cher sen stilin var diyosan trend bile olabilir :)
    Evet çizmeye bayılıyorum, dur daha bi kaç kombin daha var :)

    @Hamide, sağol tatlım, bi etki yaratıyordur mutlaka :)
    Valla ne sen sor ne ben söyleyeyim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...