17 Ocak 2012 Salı

69. Golden Globe Awards - Kıyafetler

Charlize Theron Christion Dior elbisesiyle her zamanki gibi çok şık görünüyor. Elbisenin kuyruğu çok hoş. Ayakkabı farklı olabilirdi sanki.


Ama bebek gibi kadın yahu :)

Emma Stone - Elbisenin rengi açık tenine gitmiş ama saç rengiyle boğmuş sanki. Üst kısım güzel de altı şişman gibi göstermiş.

Evan Rachel - Belden aşağı muhteşem de göğüs kısmı olmamış. Daha doğrusu ablanın göğsü yok :) Yine de güzel elbise şimdi ne diyeyim.


Natalie Portman - Natalie seni çok severim de tatlım o elbise mi şimdi? Gece yarısı sevgilisiyle basılmış da çarşafı üstüne alıp sokağa fırlamış gibisin ama suratında basan kadın ifadesi var :)

Jessica Alba - Elbiseyi beğenmedim, çantanın renginden nefret ettim. Küpeler hoş görünüyor ama.

Michelle Williams - Hobaaaa... O nasıl boğucu bir elbise! Ruhum daraldı.

Lea Michele -  Saçlara, elbisenin işlemesine bayıldım. Etek gümüş rengi olmamalıydı çok göz yormuş. O yüzüğü de görmemiş olayım.

Sofia Vergara - Wooooowwwwww... İşte şık olmak böyle birşey gençlik. Elbiseye dibim düştü ki zaten Vera Wang miş, hiç şaşırmadım. Kendisini tanımıyorum ama Sofiacığım beni derinden sarstı. Renk desen bayılırım mavinin bu yormayan tonuna, model desen o nasıl bir zerafettir, vücut desen devlet gibi maşallah!

Bileklik, küpe ve saçlar da çok uyumlu. Oh Sofia gönlümün sultanısın :)

Zooey Deschanel - Eteği sade bırakmaları iyi fikir de üstten bişey anlamadım ki altından anlayayım.

Gözler fenaymış!

Reese Witherspoon - Ah annem takılır düşersin ki sen ona! Bu özensizliğin üzerine kocaman gülümseyi de çözemedim.

Nicole Richie - Ne giysen ucuz duruyor be Nicole!

Mila Kunis - Kumaşı sevdim çok kaliteli duruyor ama model hiç olmamış. Göğüsleri düşük göstermiş, üstüne bi de şişman gibi duruyor. Milacım sen ki ne hoş kadınsın aç dağıt saçlarını yahu!

Nicole Kidman - Bi kurtulamadın şu kasaba kızı imajından ama sana da gidiyor şimdi :) Saçlar biraz daha koyu olmalı bence.

Rooney Mara - Ya ben mi yanılıyorum bu kadınlar dünyaca ünlü markalardan giymiyorlar mı?! O nasıl bir etek, dikişler yorgan iğnesiyle mi yapılmış!!!

Sarah Michelle Gellar - Siyah saçlı, uzun boylu, zayıf bir kız giyse olabilir mi diycem ama, alt tarafı biraz derleyip toparlamak gerek.

Sarah Hyland - Pek de çıtı pıtıymış. Kemer elbiseye hareket katmış ama daha kibar bişey olsaydı keşke.

Salma Hayek - Ya büstiyer düz olmalıydı, ya da etek. İkisi beraber olmamış.

Angelina Jolie - Stilinin dışında görüyorum kendisini. Çanta elbiseyle aynı renk ayakkabı kırmızı olsa olur muydu diye düşündüm bi an ama hemcinslerinin ulaşamayacağı noktada.
Böyle yüzün olursa toplarsın saçları işte. Ruj biraz rahatsız etti, mat olmalı.

Piper Perabo - Lady Gaga giysin, üzerine de kocaman bi şapka taksın canımı yesin ama sen giyme!

Kelly Osbourne - Allahım biri bunlara terzilik öğretsin!

Maria Menounous - Nerden ilham aldın, nerden buldun bunu? Enerjimi emdi iki saniyede.

Paula Patton - Hiççç tarzım değil ama sarı giyeceksen böyle giy be kardeşim.

Heidi Klum - Elbiseye bir hareket getirme isteği doğru da o kolye doğru mu onu bilemedim.

Debra Messing - Arkadaki ablanın bakışlar her şeyi özetliyor.

Ariel Winter - Çocukken kırmızı bir peluş kabanım vardı, kendime bu kötülüğü neden yaptım der dururum hala. Ama ben çocuktum a dostlar!

Amanda Peet - Aşağıdan yukarı doğru 3 kat tamam, 4. kat düz olmalıydı.

Helen Mirren - Gösteriş arayanlara örnek vermek lazım.

Tilda Swinton - Constantine'de Cebraili oynadığından beri severim kendisini. Özgün tarzını konuşturmuş yine.

Kate Beckinsale - Silikonları çıkarırsak daha da iyi olacağız.

Küpeleri çok beğendim. Saçların toplama şekli de güzel olmuş.

Madonna'ya bişey dersem taş olurum sanki :)


4 yorum:

  1. Sofia Vergara şahane olmuş bence de!

    YanıtlaSil
  2. @Özgür Ceren, Angelina ve Sofia göz alıcı, tüm ödüller onların olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Belirtmeden geçemicem bu postu görünce ,nasıl kötü bütün elbiseler..Nerde trendler!!??En iyi iki elbise bence, Charlize Theron Christion Dior ,Bir de SOFİA VERGARA süper tabii başka da bulamadım cidden...Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. @chfashiontrend, haklısın valla, ben de çok şaşırdım, güya dünyaca ünlü markalar nasıl bir işçilik bu anlamış değilim. Charlize, Sofia, Angelina, Helen günümü aydınlattı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...