28 Ocak 2012 Cumartesi

Doğum Günü Çocuğu :)

26 Ocak 1991 Makedonya'nın kuruluş günü aynı zamanda. Bir Makedonlar bir ben de kutluyoruz bu günü :)

Günü güzel bir yemekle başladık.


En sevdiğim bilekliğimi taktım.

Ve de en sevdiğim yüzüğümü.

Bunlar da ablamın tercihi. Yüzüğünde ne zamandır gözüm var :)

Sonra gezdik dolaştık. Bir ara çok sıcak oldu, frappe içip rahatlamak istedim ama kışın soğuk içecek bulmak pek mümkün olmuyor. Cappuccino'yu da içince iyice ateş bastı :)

İlk görüşte aşk yaşadığımız bu iğne topuk botu kendime hediye ettim :)

Pastamı akşam kestik. Balkabağı soslu adıma özel pastamı çok beğendim.

Ananas, muz ve kivi eşliğinde bir lezzet fırtınasıydı :)

Nedense 21. yaşım bana pek sempatik geldi. Şimdiye kadar hiç böyle birşey hissetmemiştim. Ben böyle düşününce insanların da enerjisini çektim galiba. İlkokul arkadaşlarıma kadar herkes aradı tebrik etti, siz blog arkadaşlarım da bu coşkuya ortak oldunuz eksik olmayın :)
Bir doğum günü de böyle güzel bitti ♥

Bu da şarkım olsun

20 yorum:

  1. doğum günün kutlu olsun! sana çok güzel bir yaş diliyoruum :) bilekliğine, yüzüğüne ve tırnaklarına bayıldım :) pastan da mükemmel gözüküyor açım zaten hahah :D canım umarım yeni yaşın güzellikleri beraberinde getirir ;) öpüyorumm :-*

    YanıtlaSil
  2. Heracim nice yıllara bebegimmmmmm.en sevdiğin bilekligin benim de favorim:))))

    YanıtlaSil
  3. @What's Next, iyi dileklerin için çok teşekkür ederim canım :)

    @gülümse, sağol canım benim :)

    YanıtlaSil
  4. doğum günün kutlu olsun!:) takıların çok hoş ve tam bir çikolata canavarı olmama rağmen pastana bayıldım. nice senelere^_^

    YanıtlaSil
  5. @hana yori darko, teşekkür ederim :) Bende çikolataya bayılırım ama bu meyve fırtınası beni de etkisi altına aldı :)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel cnm en kötü günün doğumgünü tadında özel ve güzel geçsin, bu arada pastana bayıldım, hoşorjinal bişey :)

    YanıtlaSil
  7. cnm bnm dogum günü kutlu olsun tüm dileklerin gerceklesr umarım yeni yaşında;)

    YanıtlaSil
  8. @cecilia, çoook teşekkür ederim tatlım, daha iyisi size olsun :)

    @Ayshenur, sağol tatlım, hepimizinki gerçekleşsin inş :)

    YanıtlaSil
  9. Doğum gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  10. doğum günün kutlu olsun nice senelere hera :))

    YanıtlaSil
  11. @reyhane, @Sadecebenemel,
    ikinize de teşekkür ederim, beni çok mutlu ettiniz :)

    YanıtlaSil
  12. bileklik bot yüzükler ve pasta çohoş.
    o zaman bu yaşgününü hiç unutma ama.
    ve hep böle neşeli ol.
    :)

    YanıtlaSil
  13. canııım doğum günü kutlu olsun, daha nice güzel sevdiklerinle birlikte yaşlar ve yıllar geçir inşallah :)

    YanıtlaSil
  14. @deep, beğeneceğini tahmin etmiştim, teşekkürler deep :)

    @Hamide, sağol tatlım benim :)

    YanıtlaSil
  15. Doğum günü kutlu olsun :)
    Botlarını sevdim güle güle giy.
    Pasta enteresanmış, pek merak ettim tadını :)

    YanıtlaSil
  16. Doğum günün kutlu olsun Hera'cıım:)

    Bu soğukta frappe aman diyorum:)

    Pasta çok güzel görünüyor ama ağzımın suyu aktıı:)Ananas,muz of of of:D

    YanıtlaSil
  17. @Sevda S, Sağol canım :)
    Keşke hepinize ikram edebilseydim :)

    YanıtlaSil
  18. @inanırsak, çok teşekkür ettim canım benim :)
    Bi ara çok sıcak oldu mekan, yoksa ben de aman diyorum :)
    Keşke siz de tadabilseydiniz pastamdan :)

    YanıtlaSil
  19. ya o tırnaklarını bir kessen artık çok itici gerçekten.

    YanıtlaSil
  20. @gizem, genel yorumlar herkesin beğendiği yönünde ki kimse beğenmese bile ben beğeniyorum herşeyden önemlisi.
    Olumsuz bir yorumun varsa da bunu itici olmadan dile getirebilmek gerekir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...