24 Ocak 2012 Salı

Muhteşem Yüzyıl - Hürrem

Muhteşem Yüzyıl'a bayıldığımı bilmeyen yoktur sanırım. Hürremcim son bölümde gelin oldu Kanuni'yi kaptı sonunda. Çocuklarının sünneti olduğu için taktığı tacı da gelin tacı oldu böylelikle. Ne kadar güzel olduğunu söylememe gerek yoktur sanırım :)


Hürrem demişken aklıma hamile olduğu zamanlarda iki de bir bıldırcın aşermesi geldi.
Geçen gün yedik gerçekten ağzının tadını biliyor bu Hürrem :)

Ben mantıdan ödün vermedim :)


Bir başka gün de odun ateşinde tel kadayıf yedik. Tabi dondurma eşliğinde :)


Hürremle başlayıp, kadayıfla bitirdim ama neyse artık :)

6 yorum:

  1. acıktım ama ya coook hem de! :)

    YanıtlaSil
  2. Nam nam nam :)Yemekler hürremi solladı :)Ben de acıktım şimdi bak ya :) <3

    YanıtlaSil
  3. @Mia, @Süslü, şuan ben de acıktım ve evde hiçbirşey yok, ilahi adalet bu olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  4. hürremle ilgili yorum yapmıyorum canım mantı ve tatlı çok daha çekici benim için :D

    YanıtlaSil
  5. Bildircin olayi benimde hep komigime gidiyordu, muradina erdi demek hatun en sonunda, sonu hayirli olsun diyecegim ama hayirli olmayacagini bildigimiz icin gecmis olsun diyorum ; )

    YanıtlaSil
  6. @Hamide, anti hürremci olduğunu biliyorum zaten :)

    @viva, yaktı tüm Osmanlının başını :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...