8 Ocak 2012 Pazar

Ankara Teknik Gezisi Vol.3: Ankara Kalesi

Ankara Kalesi göründü :)



Girişi tam çekmemişim bunlarla idare edin :)


Girişin hemen yanı

Yolun karşısı


Özge'nin Yüksel'den aldığı şapkası :)

İçerde bir sürü takı, aksesuar satan yer vardı.





Yüzükler otantik ve gösterişliydi.



Kale içinde elimizde fotoğraf makinası ve paftamız dolaştık. 60 kişi sığmak biraz zor oldu :)


Bizim sığamadığımız daracık sokaklardan arabalar geçiyordu bir de.




Durum içler acısı denilebilir :)

Bir tek bu konak iyi durumdaydı, orda da çekim yapılıyormuş içeri giremedik

Kalenin zirvesine doğru takı satan teyzeler vardı :)

Kaleden Ankara manzaraları



Ah bu Toki anlayışı :|

-To Be Continued-

4 yorum:

  1. heracım Ankaranın bu tarafını hiççç görmemiştim ben yaa,iyi ki paylaştın

    YanıtlaSil
  2. kova kadınıyım ben8 Ocak 2012 14:17

    eevvet bekledıgım post geldı sonunda
    az coktarıf ettiğim yerlere gidilmiş
    tokı berbat ediyo gercekten manazrayı.
    lunaparka bakan tarafı baska guzelolur kalenin.

    o kuleye cıksaydınız keske
    orda teyze ve var cok seker bı kadın ondan anahtar vardı en son ben gittiğimde

    güzel bir gezı olmus gibi gozukuyor
    umarım begenmıssınzıdır.

    YanıtlaSil
  3. Hera
    Seneye yaşamak istediğim şehir Ankara
    Bu resimler daha bir çekti beni oraya
    Tesk.

    YanıtlaSil
  4. @gülümse, oturduğun yerden Ankara turu attırıyorum sana :)

    @Kova Kadınıyım Ben, daha devamı var :) Kalenin başka bir tarafı daha mı vardı, hiç görmedik :)

    Çokça abla teyze vardı takı satan.
    Gayet keyifli geçti çok sevdim Ankara'yı :)

    @Sitare, rica ederim beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...