2 Ocak 2012 Pazartesi

Bugün Ne Giysem Gala Gecesi

Başladığı günden beri takip ettiğim Bugün Ne Giysem güzel bir finalle ilk sezonunu sonlandırdı. Yarışmacılar beklemediğim kadar şık giyinmişti. Ivana Sert, Hakan Akkaya, Uğurkan Erez her zamanki gibi çok çok tatlıydı. Nur Yerlitaş benim pek tarzım değil :)

Sema Öztürk Hakan Akkaya tasarımı düz mavi bir elbiseyle başladı canlı yayına.

Açılışı Ivana Sert bir dans gösterisiyle yaptı. Kadının 2 kaburgası çatlamış hala taş gibiydi maşallah :)


 Yarışmacılar mini bir defile yaptı. Burda üzerlerindeki kıyafetler yarışma için giydikleri değil yani.



Hande Yener yürüyemediği kıyafetiyle playback yapmaya çalıştı :)

Ivana Sert'in imzasını taşıyan bir mayo defilesi sunuldu. Çok sevdiğimi söyleyemem, Ivana'dan daha çarpıcı tasarımlar beklerdim.

Ivana'nın kıyafeti çok güzeldi yalnız bayıldım.

Sema Öztürk Erol Albayrak imzalı elbisesiyle devam etti geceye. İlerleyen fotolarda göreceğiniz üzere etek kısmı çok hoştu ama göğüs dekoltesini hiç sevmedim. Hele o kolye öldürdü beni :)


Canlı pembe saten bir kıyafet ve yeşil başörtüsüyle kontrast yaratmış. Hoş olmuştu ama 2. liği haketti mi bilemiyorum.


1. ye gelirsek Yasemin isimli jürinin ayılıp bayıldığı yarışmacı en çok oyu alarak tacı kaptı.

Elbisenin rengi çok güzeldi. Sema'nın elbisesinin yanında sönük kaldı ama :)

Küpeleri de makyajı da çok uyumluydu.

Saçlara da bayıldılar. Açık saçlara ve topuzlara alışmışken farklı bir tarz oldu.

Çantayı çok sevmedim. Fazla ışıltılı kaldı.

O danteller süperdi yaaa...

Yasemin'in videosu da burda mutlaka izleyin :)

8 yorum:

  1. yasemin podyuma çıkar çıkmaz işte bu! demiştim! haketti kesinlikle!:)

    xoxo

    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    YanıtlaSil
  2. türk halkından hiç beklemediğim şekilde hakedene oy vermeleri beni çok şaşırttı:D kesinlikle bu kız haketti,birde yüzü o kadar sakinki..ben olsam azım yüzüm kayardı heycandan sevinçten :P

    YanıtlaSil
  3. @Heels Are My Drugs, bence de en güzel kıyafet onundu, birinci olmasa içimde kalırdı.

    @mamba, jüri ütelerinin yorumları da etkili oldu bence. Yoksa bu millet o kızı hayatta seçmezdi :)
    Biraz fazla sakindi ama ya, zorla gelmiş gibi. Biraz tebessüm etseydi bari :)

    YanıtlaSil
  4. Inanki bende yeni duyuyorum bu yarismayi, hatta yilbasi gecesimiydi ne ozaman teyzemgilde ilk kez gördüm ekranda zap yaparken, birde bas örtülü bir kiz vardi, oda hosuma gitmisti : )

    YanıtlaSil
  5. valla canım cuma gecemiz buna endekslenmişt izledim ben de tüm tespitlerine katılıyorum; hande yener faciaydı bu arada :D birinci olan kızın elbisesinin dantel kısmı çok seksydi ama içine keşke şort giymeseydi... ayrıca kıza kesin töre dizilerinden teklif gelir o tarzda bir yüzü var...

    YanıtlaSil
  6. @viva, sen baya geriden geliyorsun yahu :) 6 aydır devam ediyordu, 16 ocakta tekrar başlayacak kaçırma bu sefer :)

    @Hamide, açılmasından korktu heralde, ben fark etmedim şortu :) Bence de yüzü otantikti ama enejisi hiç yok ya :)

    YanıtlaSil
  7. Despite the fact that i dont usual like to comment, at times i know i really should. This is one of those times, cheers for your wonderful post.

    YanıtlaSil
  8. @adsız, thanks for your wonderful comment. I'm really glad you think that way :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...