21 Ocak 2012 Cumartesi

Beyaz Show - Megan Fox

Doritos reklam filmi için Türkiye'ye gelen Megan Fox dün gece Beyaz Show'a katıldı, daha doğrusu bi uğradı diyelim.

Doğrusu her hollywood ünlüsünde olduğu gibi yine hayal kırıklığına uğradım. Tamam hoş kadın inkar eden taş olsun ama dünya standartlarından söz ediyorsak sadece bir kaç ufak kusur kabul edebilirim.

25 yaşında bir kadına hatta genç kıza göre çok yaşlı görünüyor. Yüzündeki kusursuz makyaja rağmen kırışıklıkları çok belliydi. Zaten sette de tüm cep telefonlarını toplatmış, kesinlikle foto çektirmemiş kimseye. Kendine pek güvenmiyor belli ki.

Twitter da herkes dizlerinden bahsediyordu, ben dikkat etmemişim sonradan gördüm, hakikaten halı mı yıkıyorsun be kadın?!

Boynu ve kolları da çok estetik değil. Ayaktayken çekemedim ama vücut da beklediğim gibi çıkmadı.

Tek beğendiğim şey saçlarındaki sarı ışıltılar oldu. Hollywood a gitsem ilk yapacağım şey kendimi bir kuaföre teslim etmek olur hem de gıkımı çıkarmadan. Ne kadar elit, büyüleyici güzellikte işler yapıyorlar.


Gülüşü güzelmiş şimdi bişey demeyeyim :) Eğer karakter olarak mütevazı, akıllı sohbet edebilen, kısaca zekası da güzel, yetkin bir hatun olsaydı ağzımı açmazdım vallahi. Ama bunları göremeyince bari estetik olsun diyorsun.

Wilmacığım dahi onun yanında daha star duruyordu. Saçları, boyu, endamı, olmayan Türkçesiyle neşeli ve güzel sohbeti ezdi geçti Megan hanımın egosunu. Ayrıca o ne biçim isim, araba markası yahu :)

Şu karede kime star dersiniz Allah aşkına, oturuşu bile ezik!


Ama ego 1 milyon! Hiç sevmedim seni Megan, kurban ol sen Carolin'e!

17 yorum:

  1. :)))

    Dizleri gercekten cok dikkat cekti !! 'halimi yikiyorsun be kadin ' tam sabit bir soru :DD


    Saclarina ben de bayildim ..

    Eski magan fox'tan eser kalmamis.. Bu sebepten dolayi Hollywood 'da yildizi eskisi gibi parlamiyor zaten ...

    Öptüm heracim


    Bu arada ünlüler ile yaptigin postlarini & yorumlarini cok seviyorum, her seferinde Beni güldürmeyi basariyorsun :D


    Ben de seni sayfam' a beklerim & sevgiler

    Xxx

    YanıtlaSil
  2. Demekki izlerken herkes aynı şeyleri düşünmüş:)Yaşı sorulup 25 dediği zaman ordaki seyircilerin gülüşmesi ve konuşması Megan ın dikkatini çekti zaten hemen neden gülüyorlar dedi.Bence kendi de farkındaydı:))
    Görüşlerinede sonuna kadar katılıyorum canım Caroline daha bi güzel ve havalıydı...

    YanıtlaSil
  3. Ben izlememistim ama cok da bisey kaybetmemisim. Tespitlerin harika canim bence de wilma daha asil duruyor.. Bazi insanlari hakkatdn cok abartiyoruz ona yuz basan guzeller var :-)

    YanıtlaSil
  4. Dün programı bende izledim ve sonuna kadar sana hak veriyorum. kadını zaten sevmezdim. Yüzü güzel, dediğin gibi gülüşü güzel ancak kendini beğenmiş tavırlar bir anda kadını gözümde çirkefleştirdi bir kez daha :P Güzel olabilirsin ancak mütevazi bir tavrın yoksa insanlara tepeden bakan bir halin varsa, güzellik o an 5 para etmez bence..

    YanıtlaSil
  5. aynen katılıyorum cnm ya hele o 25 yaş mevzusuna, yani ben 26 yaşındayım onun yanında lise çocuğu gibi kalıyorum valla ne diyeyim herşeyi fazla büyütüyoruz, her güzelin bi kusuru vardır elbet, önemli olan herkesin bilmediği görmediği güzellikleri keşfetmek, wilma elles kesinlikle daha cazip geldi gözüme..

    YanıtlaSil
  6. Yahu Megan'ın tek özelliği silikon ve estetikleri zaten :D Oyunculuk da 0 :)) Ona oyuncu demeye de dilim varmıyor yani. Ama Allah için göz,saç ve dişleri çok güzel :D

    YanıtlaSil
  7. o değildi kaşlarına bakmaktan başka bişey göremedim..ben kaşlarım seyrek hiç öyle bişeye sahip olamıycam..nasıl bişey di o yaaa kusursuz =/

    YanıtlaSil
  8. Ahh ah sürekli botoks yaptırmaktan 25 yaşında durmaması normal :) Estetik harikası yüzü ve söylendiği gibi olmayan oyunculuğu ile çoktan çıkışıyla inişi bir oldu bi biz abarttık her zamanki gibi o kadar :)) Çoğu iyi oyuncu yılı 2014'e kadar 3-4 film ile kapatırken zorla bir film projesi alabilmiş. Bu bir oyuncu için çok kötü hele bu yaşta olan için. Transformers filminden başka nesi varki? Onu ilk gördüğümde Lindsay Lohan'ın filminde yan rollerde kötü kızı oynuyordu :)) Başrol olarak Jennifer's body filminde hayal kırıklığıydı zaten... Dün yazacaktım eski hallerini ama vazgeçtim sonra bu hafta düşünüyorum hazırlamayı :)) Enerji yoktu kadında ve sürekli burda siz bilir misiniz bilmiyorum, bilir misiniz diye konuşmasından ağzına bi tane patlatasım geldi biz biliyoruzda güzelim sen bi halt bilmiosun biz onu napcaz yani :)))

    YanıtlaSil
  9. @civciv, hollywood da yıldızı sönmüş kişiler Türkiye'ye geliyor zaten. Bir nevi ikinci el meselesi :)
    Bunu duymak güzeldi, teşekkür ederim tatlım, uğruyorum hep bloguna, bundan sonra yorum da yapıcam söz :)

    @RoseAngel, ben çok tanımıyordum, yaşını bilmediğim için kısa süreli bir şok yaşadım. Beyaz iyi toparladı ama :) Caroline hoş kadın gerçekten.

    @tubitos, aynen katılıyorum bin katı güzel ve hoş ssohbet kadın var dünyada kıymet bilen yok :)

    @uzunincekıvırcık, ben de mini mini çıtı pıtı şirin bir hatun bekliyordum dumur oldum. O kadar egoya değecek kadar güzel olsa içim yanmazdı. Mütevazilik herkese nasip olmuyor.

    @cecilia, valla canım ben daha 21 olmadım anne diye sarılsam kimse itiraz etmez :) Wilma kepçük falan ama tatlı kadın :)

    @Junkhead, ben de onu diyorum, saf güzelliği olanlar torbaya mı girdi bu kasıntıyı izliyoruz. Biz Türkler adam olmayız. Saçlar kuaförün, dişler hekimin eseri geriye bir tek gözler kaldı :)

    @girlshygirlguide, hayatım temeli vardır elbet ama boyayla veriyorlar o etkiyi. Doğal halinin o kadar güzel olduğunu sanmıyorum.

    @Curcunam, tatlım zaten Los Angeles'tan düşen Türkiye'ye geliyor :) Ne kadar hurdaya çıkmış ünlü var yerlere göklere sığdıramıyoruz. 3. dünya ülkesi olmak böyle birşey. Kadın İstanbul'u görünce şaşırmış, ne bekliyordu kim bilir. Zaten konuşmaları beni bitirdi. İnsan bir iki güzel laf eder, beni ağırladınız sağolun falan der bari. Şiştim vallahi :)

    YanıtlaSil
  10. valla canım senin şu tespitlerine bayılıyorum. biz de dün oturduk izledik megan hanım kızımızı... bi kere abi nasıl bir 25 yaştır o en az 35 gösteriyor... dediğin gibi egosuyla birlikte katılmıştı programa ilk başlarda beyaz baya zorlandı devam edebilmek için... murat boza yazmalar falan... arada bir arkeolojiydi falan konuştu ama yok cık olmadı yani... ben beğenmedim... dediğin gibi wilma elles bile çok zarif ve alçakgönüllüydü onun yanında..

    YanıtlaSil
  11. @Hamide, sağol canım hislerinize tercüman oluyorum :) Beyazcım çok kıvrandı ama yılların tecrübesi toparladı hemen. Wilma kalbimi fethetti dün :)

    YanıtlaSil
  12. ben de kardeşimle izliyordum.ilk dizleri cekti dizimizi.dizleri niye böyle yaa dedik.anlamadık valla :D

    YanıtlaSil
  13. @Volante, tek kör benmişim o zaman, twitter da görmesem farketmeyecektim :)

    YanıtlaSil
  14. yazının her kelimesine teek tek katılıyorum hera!

    YanıtlaSil
  15. @Mia, senin tarafından haklı bulunmak güzel bir duygu :)

    YanıtlaSil
  16. ben megan fox u çok beğendim kusuru yok kadın çok seksi Türk kızları neden fesatlık yaptı anlamadım çoğuna bin basar bu kadın hakkında kötü eleştiri yapanları merak ediyorum doğrusu dizlerine gelecek olursak dünyada gördüğüm en karakteristik dizlere sahip hoş da bir şey bu bence,herkes aynaya baksın lütfen.
    Not:kızım ve Türküm.

    YanıtlaSil
  17. @Adsız, öncelikle Megan Fox'a çirkin demedim. Dersem taş olacağımı da özellikle belirttim. Fesatlık peşinde olsam her ünlü ve güzel kadını eleştirir, kusur ararım. Beğendiğim ve öve öve bitiremediğim kadınları da blogda yayınlamaktan hiç çekinmem. Son örneği olarak Ana Beatriz'i görebilirsin.
    Zevkler değişkendir, ben zarif kadınları beğenirim ve dizlerini hiç estetik bulmadım. Tabi bunun için onu suçlayacak halimiz yok. Sadece gördüğümüzü söylüyoruz. Bu kadar gözümüze batan şey esasen fiziksel özellikler değil, kendisinin başka dünyadan gelmiş gibi donuk ve kibirli tavırlarıydı. Belki mizacı öyledir ama dünya starıyım diyorsan her açıdan eleştiriye açık olmalısın.

    Bu kadar uzun ve detaylı anlatmadan da aynı duygu ve düşünceleri paylaştığım insanlarla durumu yeteri kadar yorumladık. Umarım sen de niyetimizi anlamışsındır.

    Not: Diğer Türk kızları adına savunma yapamayacağım zira yargısız infaz tarzım değildir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...