9 Ocak 2012 Pazartesi

Hürrem Sultan VS Hatice Sultan

Aralık ayında Meryem Uzerli Marie Claire, Selma Ergeç de Instyle dergileri için kamera karşısına geçtiler. İkisini de severim bu yüzden ben karşılaştırma yapamadım. Gerçi birinin çizgisi kadınsı birininki masum, karşılaştırmak doğru olmaz diyorum ben, yorum sizin :)

Kapak için gayet güzel bir poz olmuş.


Burda sanki başka biri gibi çıkmış.



Ben bu kareye ba-yıl-dımmm ♥



Selma Ergeç daha doğal pozlar vermiş her zamanki tarzında.
.

Bu da onun en güzel karesi ♥

Her zaman genç ve masum kalacak sanırım.


7 yorum:

  1. Hürremi tanıyamadım. Çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. @AyçA, bu karelerde sultanlığı kalmamış :)

    YanıtlaSil
  3. seviyorum ben bu hürremi bee

    YanıtlaSil
  4. ay ben ikisini de sevemediğimi itiraf edeceğim; sanırım diziyi sevmediğimden :DDD

    Bu arada benimle ilgili merak ettiğin şeyler varsa soru olarak son yazıma yorum bırakabilirsin :))

    YanıtlaSil
  5. Hürrem ben burdayim diyor resmen : D Digerininde daha önce bir filmde sevisme sahnelerini gördügüm icin ve hic masumca bulmadigim icin görünüsüne aldanamiyorum maalesef, hic masum gelmiyor, ama ikiside güzel hatunlar yalan yok ; )

    YanıtlaSil
  6. kot gomlegin o mekilde kom,inlenmemini cok meviyorum...

    bu arada blog'umdaki cekilise beklerim. :)) http://the-lizard-queen.blogspot.com/2012/01/hediye-pixe-loldan-sec-begen-al.html

    YanıtlaSil
  7. @gülümse, koskoca cihan padişahını dize getirdi sevilmez mi :)

    @Hamide, ben de sevmediğim sanatçıların güzel şarkıları olsa da dinleyemem. Seninki de öyle bişey :)

    @viva, havası masum canım, özel hayatını bilemem valla :)

    @Gizem Dalyan, kıyafetler tam olarak benim de tarzım sayılmaz ama çekimler güzel yapılmış.

    Uğrarım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...