7 Ocak 2012 Cumartesi

Ankara Teknik Gezisi Vol.2: Eski Meclis

Ankara'daki 2. ve son günümüzde sabah erkenden kalktık düştük yollara. Otobüsten foto çekmeye çalıştım. Belediye binası gözümü aldı, gökdelen gibi maşallah :)




Kamu binaları çok görkemliydi, hem resmi hem eğlenceli hayatıyla Ankara tam benlik :)
 


İlk durağımız eski meclis binası oldu. Dışardan çok şirin görünüyor :)

Meclis salonu da küçük ve sıcak bir mekandı. Şimdi olduğu gibi resmi ve soğuk değil.


İçerde eski meclis defterleri, resimler, eşyalar sergileniyor.


Tavan döşemesi







Atam nasıl da karizmatik giyiniyormuş :)

Meclisten Ankara Kalesi'ne yol aldık. Yolda foto çekmeye devam ettim.

Güzergah bilgisini veremiycem çünkü ben de bilmiyorum :)


Binalardaki mimari çok güzeldi. İş bankası uzaktan bile çok tarihi ve estetik görünüyordu. Şimdilerde herşey hazır betonlarla yapılıyor, çok yazık.


Sırada Ankara Kalesi var. Aslında hepsini beraber yayınlayacaktım ama fotoğraflar çok geç açılıyor o zaman. Yarını bekleyin :)
-To Be Continued-

8 yorum:

  1. Kırıkkale'de okuduğum zamanlar da çok sık olmasada Ankara ya giderdim ve her iki şehirinde benim için yeri bambaşkadır. Fotoğraflara baktığımda o yollarda yürüdüğüm zamanlar aklıma geldi. Üzerinden çok geçmedi, en fazla 1 buçuk yıl.Bir egeli olarak, iç anadolu topraklarının yeri çok başka bende ya :)

    YanıtlaSil
  2. @uzunincekıvırcıkk, sana nostalji oldu desene :)
    Bir iç anadolulu olarak egeye gelsem beni kimse ayıramaz oralardan :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de iç anadoludan ayrılmak istemedim ama mecbur okul bitti döndük. Belki ileri de oralarda olurum :) aminn :D

    YanıtlaSil
  4. @uzunincekıvırcıkk, vay be o kadar sevdin demek. İnsan alıştığının dışına çıkmak istiyor belki de.
    Bu kadar çok istiyorsan bir gün yolun düşer elbet :)

    YanıtlaSil
  5. ya ben ıs nedenı ıle cokca ankaraya gıdıyorum hersey cok duzenlı gelıyor bana oraları :)

    YanıtlaSil
  6. @Grace, aslında öyle, oldukça düzenli bir şehir. Tüm fonksiyonlar tek bir merkez etrafında gelşmiş. Biz çok kısa bir süre kaldığımız için alışamadık hemen :)

    YanıtlaSil
  7. Ankarami cok ozledim ya.. :( Turkiyemi ozledimm .. cok seviyorum turkiyeyi, ama yapacak birsey yok iste..
    Fotograflar harika!

    Sevgilerimle,
    http://kucukseylerr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. @Küçük Şeyler, yazık sana ya, gurbet ellerde özlenmez mi buralar. Hasret gider Ankara'yla son hali böyle işte :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...