9 Ağustos 2011 Salı

Teen Choice Awards 2011: Kendall Jenner

Kardashian'lardan ailece haz etmem, soytarılıktan öte bir başarılarını görmedim. En son Teen Choice Awards töreninde boy gösterdiler. Gördüğüm bu aile fotoğrafında ilgimi çeken yegane varlık Kendall Jenner oldu. Kardashian kardeşlerin en küçüklerinden biri. Diğeri de Kylie Jenner. Kendall 16, Kylie 14 yaşında, evet ben de inanamıyorum! 21 olacağım nerdeyse, komplekse girdim.
  
Mor elbisesi çok şık. Saçına, makyajına bayıldım. Yaaa Kim Kardashian, öyle patates gibi kalırsın işte!

Bu da geçen yıl aynı tören. Kendall (solda) sadece 13 yaşında olmasına rağmen zerafetiyle büyülüyor. Selena Gomez ve Justin Bieber'e sesleniyorum; 'Yaşınızdan başınızdan utanın!'

Bu kızdan birşeyler olur, demişti dersiniz.

3 yorum:

  1. Kac kardes ya bunlar her gun bilmediğim baska bi aile uyesi cıkıyor :D

    YanıtlaSil
  2. @Nameless, Kim, Khloe, Kourtney ve Rob 4 kardeşler. Babaları vefat etmiş ve anneleri şuanki eşi Bruce ile evlenmiş. Ondan da 2 kızı var Kendall ve Kylie. Yani 6 kardeşler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...