28 Ağustos 2011 Pazar

Göreme Teknik Gezisi - 2

Zelve biraz ruhsuz bir yer. Doğal değerleri en net burda gördüm ama sanki tecrit edilmiş gibi çok sessiz geldi bana. Bir tek girişte yediğimiz gözleme-ayran ikilisi unutulmazdı :)

Zelve Hediyelik Eşya Dükkanı

Avanos'u çok sevdim. Kapadokya'nın kahve-kızıl havasından uzak yemyeşil bir yer.


Avonos'un içinden geçen Kızılırmak.
Köprü




Çömlekçilerden birine girdik sınıfça. Sahibi bize nasıl çömlek yapıldığını gösterdi. Çok eğlenceliydi.






En son Uçhisar'a gittik. Uçhisar Kalesi'nden çektim bu resmi. Oraya nasıl çıktığımı bir ben bilirim, kaç basamak çıktım hatırlamıyorum.

Arkadaşlar almış, çok tatlı değil mi?

Bu sene nereye gideriz bilmiyorum. Umarım şöyle güzel bir kıyı şehri olur da sahil görüntüleriyle döneriz :)

3 yorum:

  1. bu postun nefis olmuş valla. çok keyifli gezdim.

    bi de bu kez su gördüm.
    :)

    YanıtlaSil
  2. çoook güzeeel ben de gitmek istiyorum yaaaa :((

    YanıtlaSil
  3. @deeptone, suyu görünce ben de altın bulmuş gibi sevindim :)

    @Hamide Tekin, tam vakti şimdi, sonbahara doğru çok güzel oluyor Kapadokya :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...