17 Ağustos 2011 Çarşamba

İcat Çıkarma Başımıza!

Böyle derdi annelerimiz, oysa icat yapmak kadar güzel birşey var mı hayatta?

Müzik çalan bir ayakkabı :)

Rock n Roll baby! Tam bir DIY projesi, pembe olmasa iyiymiş :)

Çay içmeyi sevmem ama bu şirinliği biblo niyetine kullanırdım.

İşte böyle şeylere zaafım var. Kimse sıkılmadı mı tek tip aydınlatmalardan?

Biraz iğrenç ama :)

Bebişlerin rahat uyuması için ideal. Benim gibi yastıkla yorganla bütünleşenler için de :) 

Fikir süper de, alttan geçen balıklar beni ürkütür ya :)

Odamın kapısını bundan yaptırıcam :)

Bir kere çözdükten sonra kolay olur sanırım :)

İşte bu çok zarif.

Fikir çok hoş ama uygulaması daha şık olabilirdi.


İşte hayalimdeki lavabo!


Kahve, bisküvi severim ama ufak bir servis tabağında, yanında dergilerle :)

21 yorum:

  1. Ahaa harika hepsi, bayıldım. Özellikle bebeği tutan ellere, piscuit pocket'a, labirentli kilide ve tabi ki müzik çalan ayakkabıya :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok tatlı ya :) özellikle sandal ve buz kalıbına bayıldım misafirlerin bardaklarına atıcaksın o ilk farkettikleri anı keyifle izliceksin :)) birde ekliyim senin için bir mim 'im var tatlım blogumu kontrol edersen sevinirim öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. @Konuşma Baloncuğu, labirentli kilidi çok sevdim ben de :)

    @la magie de MB, buz kalıplarını çok severim, çeşit çeşit var evde ama bunu alır mıyım bilemiyorum :)
    Aynı konuda deeptone da beni mimlemişti canım, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. yine acayipliklerle dolu bir yazı :)

    YanıtlaSil
  5. yaratıcılık diye buna derim ama ben şeffaf tekneye bayıldıım :)))
    beklerim :)
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  6. @Loves From Fashion, çok iyi fikir gerçekten, geldim bile :)

    YanıtlaSil
  7. son yazımı okur musun ki lütfensi.

    YanıtlaSil
  8. herbiri birbirinden yaratıcı fikirler, sahane:))

    YanıtlaSil
  9. @Aysun Karaalioğlu, beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  10. sandal
    bebiş
    bisküviliye bayıldım
    banada beklerimmm

    YanıtlaSil
  11. hepsi çok güzel,gitar çantaya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  12. @rebeltakipte, siyah versiyonunu çok isterdim :)

    YanıtlaSil
  13. Süperlerr ! Özellikle 7 ve 8e bayıldım :D


    http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. @junkhead, öyle bir kapıyı ben de isterdim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...