24 Ağustos 2011 Çarşamba

Kanal D Yeni Sezon Tanıtım Filmi 2011-2012

Kanal D yeni sezon tanıtım filmini yayınladı. Bir kaç yıldır devam ettirdikleri bu geleneği çok seviyorum. Tatilin bitişini, çok sevdiğim sonbaharın başladığını hatırlatıyor bana :)

Beren Saat gümüş rengi, derin yırtmaçlı, ışıltılı bir elbise giymiş. Hoş olmuş. 

Hümeyra git gide güzelleşiyor. Yaşına rağmen hala enerjik ve hoş. Bu sezon ne yapıcak onu bilmiyorum.

Kıvanç ve Bade yeni dizileri Kuzey Güney için kamera karşısındaydı. Kıvanç zayıflamış, filinta olmuş, iyi olmuş, dipçik gibi maşallah :) Bade kırmızı elbise tercih etmiş, fena değil ama sarışınlar bu kadar parlak renkler tercih etmemeli, göz yoruyor.

Bir daha bakın, gözünüz şenlensin :P

Kuzey Güney dizisinin başrollerinden Öykü Karayel, soğuk birine benziyor ama elbisesi güzelmiş.

Bade'yle Kıvanç yakışmış da şu ikisi pek ezik geldi gözüme :)

Desperate Housewives'ın Türk versiyonuyla karşı karşıyayız. Umarım Doktorlar gibi bir trajediye dönüşmez. Songül Öden 'Susan' karakterini, Bennu Yıldırımlar, 'Bree' karakterini, Evrim Solmaz, 'Gabrielle' karakterini, Ceyda Düvenci 'Lynette' karakterini ve Özge Özder de 'Edie' karakterini canlandıracakmış.


Kanal D bu sezon da kalbim seninle :)
                                 

8 yorum:

  1. Şarkı sözleri çok komik olmuş bence, bi de küçük çocuğa rap söyletmişler ıyy yani :P

    YanıtlaSil
  2. @Rockunzel, Türk televizyon standartlarının üzerinde en azından, diğer kanallarda çaba bile görmedim :)

    YanıtlaSil
  3. beren. kıvanç. pek severim. çgh var mı. televizyonda tek bildiğim o. ya tv izlemeye zamanın oluyo mu :

    YanıtlaSil
  4. sayende ilk defa izlemiş oldum, ama geçen seneki tanıtım daha güzeldi sanki.gerçekten hümeyra da şarap gibi kadın,yaşlanmıyo gençleşiyo, benjamin button misali.

    YanıtlaSil
  5. @deeptone, çgh final yaptı geçen sezon. Hiçbir diziyi takip etmem denk gelirse izlerim ama hepsi hakkında bilgim vardır, klasik senaryolar işte fragmanlardan takip ediyorum :)

    @gülümse, evet geçen seneki daha güzeldi. Hümeyra'yı severim umarım iyi bir proje içinde yer alır.

    YanıtlaSil
  6. Gülümse seni tanıtmış ben de hemen geldim takibindeyim artık, seni de bana beklerim...

    ayrıca fatmagülü de sabırsızlıkla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  7. geçen seneki daha mı iyiydi ne.

    YanıtlaSil
  8. @Hamide Tekin, hoşgeldin :)

    @Anci, bence de daha iyiydi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...