8 Ağustos 2011 Pazartesi

Nostalji: My Men ♥

İşte platonik aşklar dosyası :)  Birazdan okuyacağınız ünlülerin hiçbiriyle zerre kadar ilgilenmiyorum. Canlandırdıkları karakterler bir zamanlar beni benden almıştı.

Fox Mulder (David Duchovny) The X-Files
Bir numara ilk ve en uzun aşkım Mulder olacak tabiki. Yaş 12 civarı, TGRT Gizli Dosyalar diye bir dizi yayınlıyor gecenin geç saatlerinde. Hem konu itibariyle hem Mulder'ın etkisiyle kısa sürede tutkunu olduğum bilimkurgu yapım. Bilen bilir Mulder garip ötesi, dediğim dedik, aykırı ve inatçı bir FBI ajanı. İnternetin eve yeni geldiği zamanlar, neler yapmadım ki? Düzenli olarak yayınlasınlar diye kanala defalarca mail mi atmadım, herkesin şaşkın bakışlarına aldırmadan ortaokul sıralarına kocaman puntolarla adını mı kazımadım, Cnbc-e ye geçtiğinde sabahlara kadar bekleyip okula sarhoş kafayla mı gitmedim (trigonometriyi hala anlamıyorsam tek sebebi budur, kayıtlara geçsin), daha neler neler...
 


Martin Fitzgerald (Eric Close) Without a Trace
Kayıpları arayan FBI timinde ajan olarak çalışan ve kalbimi çalan eleman. Evet bildiniz, ajanlara zaafım var :) İyi bir aileden gelen, prensip sahibi ve şefkatli yaratık... Aynı anda başkalarını sevip sonra tekrar tekrar ona döndüğüm nadide adam... (İyi huylu adamların kaderi bu galiba)


 Danny Messer (Carmine Giovinazzo) CSI:NY
Hani birini seversin de sonradan 'ben bunun nesini sevmişim?!' dersin ya işte o bana olmaz, yani olmazdı. Suçlu bir aileden gelen ve eski çete üyesi olan, şuan olay yeri inceleme ekibinde çalışan, asi, laf dinlemez bir dedektif Danny Messer (Tamam, kanun güçlerine zaafım var :) Lisenin ilk yılı, Cnbc-e de X-Files'la beraber polisiye kuşağında yayınlanıyor. Kısa süreli ve tutkulu bir ilişkinin ardından ayrıldık. Şimdi ise anlam veremediğim bir eski beğeni sedece.


Michael Vaughn (Michael Vartan) Alias
Alias'a bayılırdım. Her bölümün film tadında çekildiği, aksiyonun tavan yaptığı, kadın başrolüyle gönlümü fethetmiş dizidir. Vaughn da esas kızımız Sydney'e aşık CIA ajanıdır. Korumacı ve mesafeli aşık tavırlarıyla ilgimi kazanmıştır. Kanal D ilk sezonunu sabah 5 te yayınlardı, sonrasını daha medeni saatlerde Dizimax'de seyrettim. Uzaktan uzağa, kavuşamayanlar tadında yaşadık ilişkimizi :)


Tom Kranich (René Steinke) Kobra Takibi
Aksiyon ve hız tutkumu perçinleyen Cobra 11 ekibi. Herbir bölümde parçaladıkları araba sayısını saymak imkansızdı. Diğer bir güzellik de esprili ve gözüpek kişiliğiyle kalbimi çalmış otoban polisi Tom. Kanal D bir süre akşam kuşağında yayınladı ama Aşk-ı Memnu entrikalarına hasret canım ülkemin insanları bu kaliteyi kaldıramadığı için zamanla gece 3-5 civarlarına ötelendi, bana yine uykusuz geceler göründü.
rene steinke, rené steinke, rene steinke 2008, rene steinke pictures

 Jack Bauer (Kiefer Sutherland) 24
Jack... Jack... Jack... Belki de en unutulmaz olanı. Kaç terör saldırısını engelledi, kaç kez işkence gördü, öldü, öldürdü... Önceleri CTU adlı anti terör biriminde çalışmış sonra bir çok kez kurum ve taraf değiştirmiş olsa da o hep ülkesine hizmet etti. Dile kolay 8 yıl sürdü, çocuktum onunla büyüdüm. Final bölümünü izlerken gözyaşlarıma engel olamadım. Kahramanım benim!

Patrick Jane (Simon Baker) The Mentalist
Küstah kişiliği, ince zekası ve alışılmadık yöntemleriyle House'un benzeri ama oldukça sempatik versiyonu diyebiliriz ona. CBI da (FBI'ın yerel olanı) cinayet masasına danışman olarak yardım ediyor aynı zamanda karısı ve kızını öldüren seri katili bulmayı umuyor. (3. sezon finalinde buldu ve öldürdü)
 


 Henry Tudor (Jonathan Rhys Meyers) The Tudors
Henry'im The King'im. O asi ve sert bakışlara kim dayanabilir? Kadınlarının sonu genelde idam olsa da insan kendini tutamıyor azizim :) Diğerlerinden farklı olarak Jonathan'ın kendisini de severim.
 


 John Constantine (Keanu Reeves) Constantine
Sigara tiryakisi, bu yüzden fazla ömrü kalmamış ve cehennemi boylayacak olan John Constantine, iblisleri dünyadan kovmakla meşgul biri. Umursamaz tavırları ve şeytana kafa tutuşuyla beni kendine bağlamıştı.


 Fernando Alonso (F1 Pilotu)
Kategori dışı aslında çünkü o gerçek bir karakter :) Sempatik ve dengesiz kişiliğiyle F1 tutkuma renk getirmiş insandır kendisi, aşk değilse de severim keratayı :)
 


Boone Carlyle (Ian Somerhalder) Lost
Rolü kısa sürdü ama derin mavi gözlerinde kaybolunabileceğini keşfetmem de uzun sürmedi zaten. Şimdilerde The Vampire Diaries'de ısırılma isteğiyle yanıp tutuşan kadınlar kulübünü genişletmekle meşgul :)


Edward Cullan (Robert Pattinson) Twilight Saga
Onu anlatmaya kelimeler yetmez, resmen sihirli. Bu kadar soğuk bir yaratık nasıl böyle çekici olabilir? Renk değiştiren gözleri mi dersin, dağınık saçları mı, koruyucu yaklaşımı mı? Gece pencereden gelip uyumasını seyredecek birini kim istemez ki yanında? Hem de 1900 lerin etkisinde, aşk dolu birini. Yeni ve en son gözdem olduğu için sona sakladım. Lafı uzattıkça uzatabilirim aslında ama resimlere bakmanın daha doyurucu olacağı kanatindeyim :)


Bu post'tan hangi sonucu çıkarıyoruz peki?
Hera kumral adam sever :)

9 yorum:

  1. sen aşklarını çoğunlukla cnbc-e'den seçmişsin.

    :)))))

    YanıtlaSil
  2. @deeptone, bi zamanlar izlediğim tek kanaldı :) şimdilerde nerdeyse hiç tv seyretmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Boone Carlyle niye o kadar yakışıklı ya. :D

    YanıtlaSil
  4. haha....robert...deli bişi ya...sen de güzel anlatmışsın...

    hera güzelden anlar da diyelim mi?

    öperim,

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. @gözde'nin gözünden, söyleyene değil, söyletene bak sen :) Hera zevklidir ya :P

    YanıtlaSil
  6. I obtained excellent information from the website

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...